Learnit Training bestaat uit een aantal bevlogen trainers. Maak kennis met Carlijn en Leah, die samen verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van onze communicatie- en managementtrainingen. Wat vinden zij belangrijk? En wat drijft hen deze trainingen te ontwikkelen en geven?

Carlijn

Groei en ontwikkeling: dat zijn de twee begrippen waar mijn passie al jarenlang ligt, in de breedste zin van het woord. Met klanten resulteert dit in mooie, inzichtgevende adviesgesprekken, begeleiding, trainingen en (team)coaching. Het vergroten van inzicht in eigen kunnen en onderzoeken wat de ander belemmert om een volgende stap te zetten. Door goed te luisteren wat er (niet) gezegd wordt, een respectvolle spiegel voor te houden en altijd aan te sluiten bij de klant. Ik wil mensen in beweging zetten vanuit contact en verbinding en vanuit de overtuiging dat iedere deelnemer zelf het beste weet wat er nodig is, maar alleen even dat zetje in de goede richting nodig heeft. Mijn aanpak: in een veilige omgeving actiegerichte oefeningen ervaren die confronterend kunnen zijn, maar waar de lach ook zeker niet ontbreekt. Elke training, groep en individu is anders, en daarom altijd maatwerk. En wat is dat leuk en leerzaam!

Leah

Een eyeopener bij mensen bewerkstelligen, dát is mijn doel. Hoe dat gaat, is elke keer anders. Er zijn immers meerdere wegen die naar Rome leiden. Dat geldt ook voor trainingen en verandertrajecten. Deze zijn iedere keer anders, met andere mensen en nieuwe doelen. Iedere keer de diepte in, iedere keer kennis op doen. Verdieping en verbreding: dat houdt het spannend! De uitdaging daarbij is om mensen te prikkelen tot het optimaal benutten van hun capaciteiten. Steeds een stapje verder, steeds iets beter, om zodoende tot het beste resultaat te komen. Ieder stapje telt, zowel voor cursisten als voor mij. Ook een klein stapje is een stap vooruit. Want hoe kun je morgen groter zijn dan vandaag, als je vandaag niet durft te groeien?

Meer weten over onze trainers? Houd dan onze nieuwsbrieven en website goed in de gaten.