Learnit Training

Cursus Klantgerichtheid e-learning

Uw organisatie heeft baat bij een gezonde relatie met uw klanten. Daarom wilt u een adequate persoonlijke behandeling en service bieden. Kortom, een klantgerichte aanpak. Dat betekent goed luisteren, actief meedenken en waar mogelijk voldoen aan de uitgesproken en onuitgesproken wensen en verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent het de regie in handen houden, haalbare oplossingen zoeken en helder laten zien wat er mogelijk is. Het resultaat: een grotere klanttevredenheid en hogere verkoopcijfers. Uw medewerkers voelen zich prettiger tijdens het contact met de klant en zijn gemotiveerd om lastige situaties het hoofd te bieden.

Tijdens de anderhalf uur durende e-learning training Klantgerichtheid, die u altijd en overal in uw eigen tempo kunt volgen, leert u wat klantgericht werken en handelen is. Ook lastige situaties komen voorbij: hoe houdt u grip op deze situaties en hoe vindt u een bevredigende oplossing? Na het volgen van deze e-learning training weet u hoe de klant behandeld wil worden. U speelt hier goed op in en u communiceert helder en open. Klanten doen graag zaken met u.

Onderdelen

  • Introductie
  • Wat is klantgerichtheid?
  • Klantgerichte vaardigheden
  • Moeilijke situaties
  • Test uw kennis

Doelgroep

Deze e-learning training is bij uitstek geschikt voor (aankomende) winkelmedewerkers die in eigen tijd en tempo willen leren klantgericht(er) te werk te gaan.

Voorkennis

Voor deze training is geen voorkennis vereist.

Hoge kwaliteit

De e-learning training is van hoogwaardige kwaliteit. De trainer verschijnt in haarscherp beeld en zet de stof helder uiteen, daarbij ter illustratie gebruikmakend van realistische videofragmenten. Daarnaast kunt u gemakkelijk digitaal notities maken in de training en worden er vragen gesteld en testen afgenomen om te kijken of u de net besproken stof goed beheerst.

Verschil met een klassikale of groepstraining

Deze e-learning training behandelt de belangrijkste lesstof en is vooral een introductie of opfrissing omtrent het onderwerp. De training is ideaal wanneer u niet in staat bent een klassikale training te volgen en graag in uw eigen tempo en tijd wilt leren. Eigen oefening is daarbij wel een voorwaarde. Daarnaast kunt u alle afzonderlijke onderdelen, evenals de training zelf, zo vaak herhalen als u wilt (tot één jaar nadat u met de training begonnen bent). Als u besluit naar aanleiding van deze e-learning training de training Klantgericht werken en klanttevredenheid of Klantgericht telefoneren te volgen, krijgt u de e-learning training middels korting op de training cadeau.

Uw investering

E-learning, per persoon:


Prijs (excl. btw)

€ 75,-

btw 21%

€ 15,75

Totaal incl. btw

€ 90,75

Referenties

De cursus Klantgerichtheid e-learning is beoordeeld met een gemiddelde van 8.4.