Learnit Training

Cursus Klantgerichtheid e-learning

Je organisatie heeft baat bij een gezonde relatie met je klanten. Daarom wil je een adequate persoonlijke behandeling en service bieden. Kortom, een klantgerichte aanpak. Dat betekent goed luisteren, actief meedenken en waar mogelijk voldoen aan de uitgesproken en onuitgesproken wensen en verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent het de regie in handen houden, haalbare oplossingen zoeken en helder laten zien wat er mogelijk is. Het resultaat: een grotere klanttevredenheid en hogere verkoopcijfers. Je medewerkers voelen zich prettiger tijdens het contact met de klant en zijn gemotiveerd om lastige situaties het hoofd te bieden.

Tijdens de anderhalf uur durende e-learning training Klantgerichtheid, die je altijd en overal in je eigen tempo kunt volgen, leer je wat klantgericht werken en handelen is. Ook lastige situaties komen voorbij: hoe houd je grip op deze situaties en hoe vind je een bevredigende oplossing? Na het volgen van deze e-learning training weet je hoe de klant behandeld wil worden. Je speelt hier goed op in en je communiceert helder en open. Klanten doen graag zaken met je.

Onderdelen

  • Introductie
  • Wat is klantgerichtheid?
  • Klantgerichte vaardigheden
  • Moeilijke situaties
  • Test je kennis

Doelgroep

Deze e-learning training is bij uitstek geschikt voor (aankomende) winkelmedewerkers die in eigen tijd en tempo willen leren klantgericht(er) te werk te gaan.

Voorkennis

Voor deze e-learning is geen voorkennis vereist.

Hoge kwaliteit

De e-learning training is van hoogwaardige kwaliteit. De trainer verschijnt in haarscherp beeld en zet de stof helder uiteen, daarbij ter illustratie gebruikmakend van realistische videofragmenten. Daarnaast kun je gemakkelijk digitaal notities maken in de training en worden er vragen gesteld en testen afgenomen om te kijken of je de net besproken stof goed beheerst.

Verschil met een klassikale of groepstraining

Deze e-learning training behandelt de belangrijkste lesstof en is vooral een introductie of opfrissing omtrent het onderwerp. De e-learning is ideaal wanneer je niet in staat bent een klassikale training te volgen en graag in je eigen tempo en tijd wilt leren. Eigen oefening is daarbij wel een voorwaarde. Daarnaast kun je alle afzonderlijke onderdelen, evenals de training zelf, zo vaak herhalen als je wilt (tot één jaar nadat je met de e-learning begonnen bent). Als je besluit naar aanleiding van deze e-learning training de training Klantgericht werken en klanttevredenheid of Klantgericht telefoneren te volgen, krijg je de e-learning training middels korting op de training cadeau.

Investering

E-learning, per persoon:


Prijs (excl. btw)

€ 75,-

btw 21%

€ 15,75

Totaal incl. btw

€ 90,75

Referenties

De cursus Klantgerichtheid e-learning is beoordeeld met een gemiddelde van 8.4.