Learnit Training

Cursus Outlook 2010 Basis + Vervolg + Expert e-learning

Microsoft Outlook behoort al jarenlang tot één van de belangrijkste mail- en organisatieprogramma's voor op de werkplek. Outlook is dé persoonlijke assistent als het gaat om uw contacten, afspraken en mailberichten. Uw adressenlijst invoeren is een fluitje van een cent, vooral als de adressenlijst al in een Word- of Excelbestand staat. Daarnaast zitten er allerlei handigheden in het programma, die het mailen aanzienlijk makkelijker maken. Wat dacht u bijvoorbeeld van direct zoeken en sorteren? Of een automatische handtekening en opmaak aan uw e-mail toevoegen? Outlook 2010 werkt, net als voorganger 2007, met een vernieuwde gebruikersinterface, maar in Outlook 2010 is het ook mogelijk een eigen tabblad of groep toe te voegen aan 'the ribbon'. Daarnaast worden discussies die in e-mails worden gevoerd beter weergegeven, is het gemakkelijker uw bericht te verwerken en archiveren en kunt u sneller verschillende typen bijlagen toevoegen.

U beslist bij e-learning zelf waar, wanneer en in welk tempo u kennismaakt met alle mogelijkheden van Outlook 2010. U krijgt in deze volledige e-learning eerst drie maanden toegang tot de Basis e-learning, gevolgd door nog eens drie maanden toegang tot de Vervolg e-learning en tot slot drie maanden toegang tot de Expert e-learning. De e-learning bestaat uit in totaal twaalf modules, waarmee u al snel de meest elementaire mogelijkheden onder de knie krijgt en uw zaken overzichtelijk en gemakkelijk organiseert. Uw vorderingen worden inzichtelijk in kaart gebracht en zijn eventueel ook in te zien voor uw leidinggevende. Aan het eind van deze e-learning begrijpt u hoe de interface werkt, heeft u geleerd wat de software u allemaal te bieden heeft en kunt u de belangrijkste functies van dit programma gemakkelijk in de praktijk brengen. Outlook 2010 kent na deze e-learning geen geheimen meer voor u.

Onderwerpen

Basis
  • Outlook ontdekken: digitaal postvak
  • Adresboeken en mailen
  • Agenda, taken en notities
  • Handtekening plaatsen
  • Afspraken beheren
  • Sneller en efficiënter werken met Outlook
Vervolg
  • Het organiseren van uw berichten: sorteren, filteren en groeperen
  • Verzend- en traceeropties van berichten
  • Vergaderingen beheren en agenda publiceren
  • Complexere functionaliteiten van Outlook leren beheersen
  • Optimaliseren van uw postvak
  • Regels maken en beheren
Expert
  • Berichten archiveren
  • Grootte van uw postvak optimaliseren
  • Mappen exporteren en importeren
  • Gegevensbestanden beheren
  • Regels maken en beheren
  • Ongewenste e-mail beheren
  • Mappen delen
  • Agenda's delen en agendagroepen

Doelgroep

Deze e-learning is bij uitstek geschikt voor iedereen die zich herkent in één van onderstaande punten:

  • U wilt alle mogelijkheden van Outlook leren gebruiken, maar u vindt uw middelen of tijd te kostbaar voor een groepstraining
  • U wilt (sneller en efficiënter) met Outlook leren werken, op een gevorderd niveau, in uw eigen tempo
  • U wilt overstappen van een oudere versie van Outlook naar een nieuwere

Voorkennis

Voor deze e-learning is geen ervaring met Outlook nodig. Wel is enige ervaring met Windows een pré, evenals basiskennis van internet en Internet Explorer. Onze training Windows Basis kan hiervoor als basis gelden.

Afzonderlijke niveaus

U kunt de afzonderlijke niveaus volgen voor € 100,00 per niveau (excl. btw)

Of in overige gecombineerde bundels:

Onze e-learning is ook zeer geschikt voor grote groepen (migrerende) medewerkers, waarbij we u een kwantumkorting kunnen aanbieden. Neem voor meer informatie contact op via info@learnit.nl of 020 6369179 en vraag naar de mogelijkheden.

Opmerkingen

Onze e-learning maakt gebruik van Flash in combinatie met alle gangbare browsers zoals Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Safari en Opera.

Uw investering

E-learning, per persoon:


Prijs (excl. btw)

€ 175,-

btw 21%

€ 36,75

Totaal incl. btw

€ 211,75

Referenties

De cursus Outlook 2010 Basis + Vervolg + Expert e-learning is beoordeeld met een gemiddelde van 8.4.