Learnit Training
« Terug naar alle thema's

Trainingen PowerPoint

U kunt bij Learnit powerpoint cursussen volgen op alle niveau's. Van de basis cursus Powerpoint tot aan de cursus Powerpoint Expert. In alle versies, van Powerpoint 2003 tm Powerpoint 2013 en Office 365. U kunt de Powerpoint cursussen ook als e-learning volgen.

In de tabel hieronder leest u alle Powerpoint cursussen die u bij ons kunt volgen.

Cursusnaam Duur





























“De leerwijze spreekt mij erg aan. Je kunt op eigen snelheid en niveau de cursus volgen zonder dat je last hebt van andere cursisten die sneller of langzamer gaan en steeds vragen stellen.” Training: PowerPoint 2010 Basis - Beoordeling: 7.3

Vilmie van Grimbergen, JCC Venlo BV

“Prettig dat je op je eigen tempo kunt werken. Hiernaast kun je je eigen leerdoelen stellen en de training hier op laten aanpassen.” Training: PowerPoint 2010 Basis - Beoordeling: 8

C. Molenaar

“Learnit heeft een ongedwongen, persoonlijke aanpak.” Training: PowerPoint 2010 Basis - Beoordeling: 7.9

M. Olijhoek, Afval Energie Bedrijf

“De cursus PowerPoint 2010 is zeer goed bevallen: het eigen tempo, een trainer die direct voor je klaar stond met duidelijke antwoorden op de vragen. De zeer centrale locatie, de heerlijke lunch: ik vind Learn-it een aanrader.” Training: PowerPoint 2010 Basis - Beoordeling: 9

M. Dannis, TNO

“De training Powerpoint is leuk om te doen en erg leerzaam. Binnen twee dagen kan ik uitstekend met Powerpoint over weg en ken ik alle foefjes.” Training: PowerPoint 2010 Basis - Beoordeling: 9

M. Hulshoff

“Professionele docent, zeer klantvriendelijk. Beslist doen. In ieder geval heb ik veel van opgestoken.” Training: PowerPoint 2007 Basis - Beoordeling: 7.6

D. Stolp, Stichting IJsterk Beheer

“Ik heb het zelfstandig werken als erg positief ervaren. Iedereen kan op deze manier op eigen tempo de stof eigen maken.” Training: PowerPoint 2007 Basis - Beoordeling: 9.1

J. A. Herrijgers, Gemeente Zundert

“Zelfstandig werken begeleid door trainer. Kleine groep waardoor trainer tijd genoeg heeft om mensen te helpen.” Training: PowerPoint 2007 Basis - Beoordeling: 8.3

J. Hamer, Scania Production Zwolle B.V.

“The Powerpoint training course was great, the teacher really cared about my progress and made sure I left the room an expert. I would highly recommend it.” Training: PowerPoint 2007 Basis - Beoordeling: 8.3

M. Elliott, O3b Networks

“De opzet van zelfstudie maar met aanwezigheid van een trainer, leren op eigen tempo en naar eigen kennisniveau, werkt bijzonder prettig!” Training: PowerPoint 2007 Basis - Beoordeling: 10

Saskia Ykelenstam, Randstad Nederland

“Het is een goede leermethode om zelf aan de slag te gaan met de cursus en als er onduidelijkheden zijn, dan kan je die vragen aan de trainer. Het cursusmateriaal is erg duidelijk, overzichtelijk en een fijne methode om mee te werken.” Training: PowerPoint 2007 Basis - Beoordeling: 8.6

H. van Oosten, Global Energy Services

“Ik had een goede indruk van de training. Inhoudelijk biedt het programma veel inspiratie om er zelf mee te werken en het in te zetten voor eigen presentaties of te gebruiken voor lesmateriaal.” Training: PowerPoint 2013 Basis - Beoordeling: 7.6

E. van der Noll, 10e Montessorischool 'De Meidoorn'

[link]

De 8 handigste Office 2016-features

Microsoft Office, voor velen beter bekend als Word, Excel, Powerpoint, Access en Outlook, is voor de editie van 2016 nog eens in een compleet nieuw jasje gestoken. Zoals in elke nieuwe versie zijn er heel wat veranderingen doorgevoerd, en we zetten de 8 handigste hiervan graag voor u op een rijtje.

1. Real-time co-auteurschap

Op een efficiënte manier samenwerken is één van de hoofddoelstellingen van Microsoft Office 2016. Het zal u dan ook niet verbazen dat u vanaf deze versie met verschillende personen gelijktijdig aan eenzelfde document kan werken. Terwijl u de eerste alinea in uw Word-document alvast naleest, kan uw collega ondertussen verder schrijven aan de volgende alinea's, zonder dat jullie werk door de ander overschreven wordt. Hetzelfde geldt overigens voor Powerpoint, maar Word heeft nog een uniek extraatje: hier kan u mekaar zelfs in real-time zien typen.

2. Grotere bestanden verzenden

Uw Powerpoint-presentatie van 300mb even per mail verzenden? Dat is geen enkel probleem meer in de nieuwe outlook. Zodra u een Office 2016 product als bijlage aan een mail toevoegt, wordt die omgezet in een link waarop de ontvanger het bestand makkelijk kan downloaden. De enige voorwaarde hiervoor is dat het bestand al gesynchroniseerd is met een OneDrive account of een Sharepoint map.

3. Smart Lookup

De Smart Lookup functie zorgt ervoor dat u Word, Excel of Powerpoint niet meer moet verlaten wanneer u de betekenis van een woord in uw document wil opzoeken. U selecteert simpelweg het woord in kwestie, klikt rechts en selecteert vervolgens de optie "Smart Lookup". De resultaten die u voorgeschoteld krijgt, worden gegenereerd door Bing, en zullen in een "insights" tab te zien zijn binnen uw document.

4. One-click forecasting

Excel-ninja's zullen deze feature zonder twijfel tot hun favorieten rekenen. In de grafieksectie van Excel, kan u nu met een simpele muisklik voorspellingen tevoorschijn toveren. Microsoft gebruikt hiervoor naar eigen zeggen het standaard "Exponential Smoothing algoritme (ETS) om effectief betrouwbare prognoses te tonen.

5. Skype-integratie

Zoals eerder al aangegeven is efficiënt samenwerken heel erg belangrijk in Office 2016, en dat bewijst ook de Skype-integratie in de verschillende desktop apps. Hierdoor kan u binnen Word, Excel of Powerpoint een Skype-gesprek opstarten, en dit zowel met Instant Messaging, voice calls en video calls. Maar u kan ook zonder het document te verlaten, uw scherm delen via Skype.

6. Office Groups in Outlook

Dit is misschien wel de minst besproken nieuwigheid van Office 2016, maar daarom zeker niet de minst handige. Dankzij Office Groups is het voor eens en voor altijd gedaan met traditionele distributielijsten of onoverzichtelijke mailconversaties. U kan de collega's met wie u samenwerkt nu handig samenbrengen in één groep, die over een gedeelde inbox, kalender, bestandsopslagplaats en zelfs geïntegreerde OneNotes notities beschikt.

7. Nieuwe grafieken

Voor wie is uitgekeken op de standaard grafieken in Microsoft Office, is er goed nieuws. Er zijn namelijk nieuwe grafiektypes toegevoegd die u moeten helpen om financiële of hiërarchische data beter te visualiseren.

8. Betere cross-device ondersteuning

Tot slot zet Office 2016 ook een grote stap voorwaarts in de cross-device ondersteuning van de verschillende programma's. Uw Word-document aanmaken op uw smartphone, bijwerken op uw tablet en de finishing touch toevoegen op uw pc, het kan allemaal eenvoudiger dan ooit tevoren.