- Officieel Microsoft lesmateriaal
- E-learning - studeren wanneer jij wilt
- 6 maanden toegang tot het materiaal
- Voorbereidend op de certificeringsexamens van Microsoft
- Praktische training
Deze e-learning, met officieel Microsoft materiaal, is een voorbereiding op het officiele Microsoft examen om je te certificeren voor dit onderwerp. De training is volledig in het Engels, daardoor is een deel van de informatie pagina ook in het Engels. Op het "Details" tabblad vind je een korte omschrijving en daaropvolgend alle onderwerpen die worden behandeld in deze e-learning.
Ja, ik wil meer wetenMicrosoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie de kans op klantsucces. Door tools te gebruiken zoals het automatisch aanmaken van cases en wachtrijbeheer, maakt u tijd vrij om het te besteden aan waar u een grotere impact kunt hebben, rechtstreeks bij uw klanten. Sluit u aan bij ons team van wereldwijd erkende experts, die u stap voor stap begeleiden in het maken van cases tot het communiceren met klanten en het oplossen van die cases. Zodra u deze zaken heeft opgelost, kunt u uit de gegevensanalyse de belangrijkste details leren om soortgelijke zaken sneller op te lossen of nieuwe problemen helemaal te vermijden.
Module 1: Customer Service Overview In this module you will learn the basics of customer service in Dynamics 365. We will install and configure the application as well as learn about security roles, related applications and analytics.
Lessons
Module 2: Case Management In this module you will learn how to open and resolve customer service cases, both manually and with automation.
Lessons
Module 3: Service Level Agreements and Entitlements In this module you will learn how to define and use entitlements and entitlement templates as well as service level agreements and how these tools enable case resolution.
Lessons
Module 4: Knowledge Management In this module you will learn how to create and use knowledge management. Additionally, you will learn the lifecycle of knowledge articles.
Lessons
Module 5: Omnichannel In this module, you will learn how to work with Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service.
Lessons
Module 6: Customer Service Scheduling In this module, you will learn how to use the Customer Service Scheduling feature in Dynamics 365 Customer Service
Lessons
Module 7: Connected Customer Service In this module, you will learn how to use Dynamics 365 Connected Customer Service to take data and help execute actual business actions on the data.
Lessons
Module 8: Customer Service Insights In this module, you will learn how to work with Customer Service Insights to use Artificial Intelligence (AI) in your Dynamics 365 Customer Service solution.
Lessons
Voor het volgen van deze training ontvang je officieel Microsoft studie en oefenmateriaal. Je ontvangt het e-book dat dienst doet als naslagwerk voor het praktisch uitvoeren van opdrachten in een online leeromgeving. Je krijgt een half jaar toegang tot deze leeromgeving waarvoor je geen software nodig hebt, alleen een computer met internetverbinding. In de online labs werk je door scenario’s waarbij je het geleerde direct in de praktijk kunt toepassen. Door middel van een oefenexamen kun je je goed voorbereiden op het bijbehorende Microsoft examen. Dit oefenexamen volg je ook online. Het bestaat uit vragen vergelijkbaar met de vragen die je op het daadwerkelijke examen kunt verwachten en geeft gedetailleerde uitleg bij zowel correcte als incorrecte antwoorden. De training is volledig Engelstalig en zal in ongeveer 3 dagen af te ronden zijn.
Na afronding van de training ontvang je van Learnit een certificaat. Indien je ook het bijbehorende examen MB-230 boekt en voltooid, krijg je ook een officieel certificaat van Microsoft.
Tijdens deze e-learning krijg je 6 maanden toegang tot de online leeromgeving waarin je de stof toepast op de praktijk. Als je de training volgt om je te certificeren, kun je bij ons ook direct examens en vervolgtrainingen bijboeken. Bij het bundelen van trainingen geniet je van een bundelkorting, kijk hiervoor op onze Microsoft certificeringspagina. De kosten van een examen bedragen €175 euro (excl. btw). Je kunt het examen online inplannen en volgen op een voor jou geschikt moment. Tijdens het examen word je door een proctor gemonitord via webcam en microfoon. Indien je dit examen wilt volgen kun je dit aangeven in het opmerkingenveld op het inschrijfformulier.
Alle voordelen op een rij:
E-learning, per persoon:
€ 400,-
€ 84,-
€ 484,-