Cursus Microsoft Dynamics 365 Customer Service
  • Officieel Microsoft lesmateriaal
  • E-learning - studeren wanneer jij wilt
  • 6 maanden toegang tot het materiaal
  • Voorbereidend op de certificeringsexamens van Microsoft
  • Praktische training

Deze e-learning, met officieel Microsoft materiaal, is een voorbereiding op het officiele Microsoft examen om je te certificeren voor dit onderwerp. De training is volledig in het Engels, daardoor is een deel van de informatie pagina ook in het Engels. Op het "Details" tabblad vind je een korte omschrijving en daaropvolgend alle onderwerpen die worden behandeld in deze e-learning.

Ja, ik wil meer weten

Cursus Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie een kans op klantsucces. Door tools te gebruiken zoals het automatisch aanmaken van dossiers en wachtrijbeheer, maakt u tijd vrij om deze te besteden aan waar u een grotere impact kunt hebben, rechtstreeks bij uw klanten. Sluit je aan bij ons team van wereldwijd erkende experts terwijl ze je stap voor stap begeleiden van het maken van cases tot interactie met klanten om die cases op te lossen. Zodra u die gevallen heeft opgelost, kunt u uit de gegevensanalyse de belangrijkste details leren om soortgelijke gevallen sneller op te lossen of nieuwe problemen helemaal te voorkomen.

Inhoud

  • Module 1: Work with Cases
  • Module 2: Work with entitlements and service level agreements
  • Module 3: Work with knowledge management
  • Module 4: Create surveys with Customer Voice
  • Module 5: Schedule services
  • Module 6: Work with Dynamics 365 Customer Service workspaces
  • Module 7: Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
  • Module 8: Manage analytics and insights
  • Module 9: Connected Customer Service
  • Module 10: Implement Microsoft Power Platform

Trainingsmateriaal

Voor het volgen van deze training ontvang je officieel Microsoft studie en oefenmateriaal. Je ontvangt het e-book dat dienst doet als naslagwerk voor het praktisch uitvoeren van opdrachten in een online leeromgeving. Je krijgt een half jaar toegang tot deze leeromgeving waarvoor je geen software nodig hebt, alleen een computer met internetverbinding. In de online labs werk je door scenario’s waarbij je het geleerde direct in de praktijk kunt toepassen. Door middel van een oefenexamen kun je je goed voorbereiden op het bijbehorende Microsoft examen. Dit oefenexamen volg je ook online. Het bestaat uit vragen vergelijkbaar met de vragen die je op het daadwerkelijke examen kunt verwachten en geeft gedetailleerde uitleg bij zowel correcte als incorrecte antwoorden. De training is volledig Engelstalig en zal in ongeveer 3 dagen af te ronden zijn.

Certificaat

Na afronding van de training ontvang je van Learnit een certificaat. Indien je ook het bijbehorende examen MB-230 boekt en voltooid, krijg je ook een officieel certificaat van Microsoft.

Voorkennis

A Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant is responsible for implementing omnichannel solutions that focus on service, quality, reliability, efficiency, and customer satisfaction.

This professional implements and designs service management visualizations and reports provided by and in collaboration with the solution architect. They collaborate with the customer engagement administrator to implement and upgrade Microsoft Power Platform components, including knowledge management, customer feedback, and connected services.

A Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant must have strong applied knowledge of customer service, including an understanding of industry terminology, priorities, standards, methodologies, customer service operations, and best practices. The functional consultant with customer service expertise also needs deep, practical experience and knowledge of how to meet user needs through Dynamics 365 Customer Service, including in-depth understanding of cases, knowledge management, queues, entitlements, resource scheduling, Service Level Agreements (SLAs), visualizations, connected services, the Customer Service Insights Add-in for Microsoft Dynamics 365 Customer Service, Power Virtual Agents, and Omnichannel for Customer Service. The functional consultant's knowledge should include a comprehensive understanding of the customer service application's role in relationship to the Dynamics 365 suite of applications, along with a basic understanding of the solution architecture and quality assurance.

Dynamics 365 Fundamentals (MB-901) is geen vereiste mits je de bovenstaande voorkennis hebt.

Opmerking

Tijdens deze e-learning krijg je 6 maanden toegang tot de online leeromgeving waarin je de stof toepast op de praktijk. Als je de training volgt om je te certificeren, kun je bij ons ook direct examens en vervolgtrainingen bijboeken. Bij het bundelen van trainingen geniet je van een bundelkorting, kijk hiervoor op onze Microsoft certificeringspagina. De kosten van een examen bedragen €175 euro (excl. btw). Je kunt het examen online inplannen en volgen op een voor jou geschikt moment. Tijdens het examen word je door een proctor gemonitord via webcam en microfoon. Indien je dit examen wilt volgen kun je dit aangeven in het opmerkingenveld op het inschrijfformulier.

Alle voordelen op een rij:

  • 6 maanden toegang tot de leeromgeving
  • Een oefentoets
  • Voorbereiding op Microsoft Examen MB-230
  • Onderdeel van de Microsoft Dynamics 365 Customer Service certificering
  • Het officiële Microsoft studiemateriaal
  • Mogelijkheid om examens en vervolgtrainingen erbij te boeken

Investering

E-learning, per persoon:


Prijs (excl. btw)

€ 450,-

btw 21%

€ 94,50

Totaal incl. btw

€ 544,50