Learnit Training
Cursus Microsoft Dynamics 365 Customer Service
  • Officieel Microsoft lesmateriaal
  • E-learning - studeren wanneer jij wilt
  • 6 maanden toegang tot het materiaal
  • Voorbereidend op de certificeringsexamens van Microsoft
  • Praktische training

Deze e-learning, met officieel Microsoft materiaal, is een voorbereiding op het officiele Microsoft examen om je te certificeren voor dit onderwerp. De training is volledig in het Engels, daardoor is een deel van de informatie pagina ook in het Engels. Op het "Details" tabblad vind je een korte omschrijving en daaropvolgend alle onderwerpen die worden behandeld in deze e-learning.

Ja, ik wil meer weten

Cursus Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service biedt elke organisatie de kans op klantsucces. Door tools te gebruiken zoals het automatisch aanmaken van cases en wachtrijbeheer, maakt u tijd vrij om het te besteden aan waar u een grotere impact kunt hebben, rechtstreeks bij uw klanten. Sluit u aan bij ons team van wereldwijd erkende experts, die u stap voor stap begeleiden in het maken van cases tot het communiceren met klanten en het oplossen van die cases. Zodra u deze zaken heeft opgelost, kunt u uit de gegevensanalyse de belangrijkste details leren om soortgelijke zaken sneller op te lossen of nieuwe problemen helemaal te vermijden.

Inhoud

Module 1: Customer Service Overview In this module you will learn the basics of customer service in Dynamics 365. We will install and configure the application as well as learn about security roles, related applications and analytics.

Lessons

  • Lesson 1: Create case records
  • Lesson 2: Related service apps
  • Lesson 3: Analytics for service
  • Lesson 4: AI for service
  • Lesson 5: Configuring customer service

Module 2: Case Management In this module you will learn how to open and resolve customer service cases, both manually and with automation.

Lessons

  • Lesson 1: Case management overview
  • Lesson 2: Creating case records
  • Lesson 3: Queue management
  • Lesson 4: Case routing
  • Lesson 5: Resolving cases

Module 3: Service Level Agreements and Entitlements In this module you will learn how to define and use entitlements and entitlement templates as well as service level agreements and how these tools enable case resolution.

Lessons

  • Lesson 1: SLA and entitlement overview
  • Lesson 2: Create and manage entitlements
  • Lesson 3: Create and manage SLAs
  • Module 4: Knowledge Management

Module 4: Knowledge Management In this module you will learn how to create and use knowledge management. Additionally, you will learn the lifecycle of knowledge articles.

Lessons

  • Lesson 1: Knowledge management overview
  • Lesson 2: Authoring and organizing
  • Lesson 3: Use knowledge content
  • Lesson 4: Manage knowledge content

Module 5: Omnichannel In this module, you will learn how to work with Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service.

Lessons

  • Lesson 1: Get Started
  • Lesson 2: Entity record routing
  • Lesson 3: Routing and work distribution
  • Lesson 4: Configure message channels
  • Lesson 5: Deploy chat widgets
  • Lesson 6: Create smart assist solutions
  • Lesson 7: Integrate a Power Virtual Agents bot
  • Lesson 8: Productivity tools

Module 6: Customer Service Scheduling In this module, you will learn how to use the Customer Service Scheduling feature in Dynamics 365 Customer Service

Lessons

  • Lesson 1: Getting Started with Customer Service Scheduling
  • Lesson 2: Configure Customer Service Scheduling
  • Lesson 3: Defining and working with bookable resources
  • Lesson 4: Working with services
  • Lesson 5: Working with fulfillment preferences
  • Lesson 6: Scheduling service activities
  • Lesson 7: Rescheduling service activities and substituting resources

Module 7: Connected Customer Service In this module, you will learn how to use Dynamics 365 Connected Customer Service to take data and help execute actual business actions on the data.

Lessons

  • Lesson 1: Getting started with Connected Customer Service
  • Lesson 2: Registering devices
  • Lesson 3: Device management and interaction
  • Lesson 4: IoT alerts and sending commands

Module 8: Customer Service Insights In this module, you will learn how to work with Customer Service Insights to use Artificial Intelligence (AI) in your Dynamics 365 Customer Service solution.

Lessons

  • Lesson 1: Get started with Customer Service Insights
  • Lesson 2: Work with Customer Service call insights

Trainingsmateriaal

Voor het volgen van deze training ontvang je officieel Microsoft studie en oefenmateriaal. Je ontvangt het e-book dat dienst doet als naslagwerk voor het praktisch uitvoeren van opdrachten in een online leeromgeving. Je krijgt een half jaar toegang tot deze leeromgeving waarvoor je geen software nodig hebt, alleen een computer met internetverbinding. In de online labs werk je door scenario’s waarbij je het geleerde direct in de praktijk kunt toepassen. Door middel van een oefenexamen kun je je goed voorbereiden op het bijbehorende Microsoft examen. Dit oefenexamen volg je ook online. Het bestaat uit vragen vergelijkbaar met de vragen die je op het daadwerkelijke examen kunt verwachten en geeft gedetailleerde uitleg bij zowel correcte als incorrecte antwoorden. De training is volledig Engelstalig en zal in ongeveer 3 dagen af te ronden zijn.

Certificaat

Na afronding van de training ontvang je van Learnit een certificaat. Indien je ook het bijbehorende examen MB-230 boekt en voltooid, krijg je ook een officieel certificaat van Microsoft.

Voorkennis

A Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant implements and designs service management visualizations and reports provided by and in collaboration with the solution architect. The Functional Consultant collaborates with the customer engagement administrator to implement and upgrade Power Platform components, including knowledge management, customer feedback, and connected services.A Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant must have strong applied knowledge of customer service, including: understanding industry terminology, priorities, standards, methodologies, customer service operations, and best practices. The Functional Consultant with customer service expertise must have strong applied knowledge of meeting user needs through Dynamics 365 customer service, including in-depth understanding of cases, knowledge management, queues, entitlements, resource scheduling, Service Level Agreements (SLAs), visualizations, connected services, Customer Service Insights, Power Virtual Agents, and Omnichannel for Customer Service. The Functional Consultant's knowledge should include a comprehensive understanding of the customer service application's role in relationship to the Dynamics 365 suite of applications along with a basic understanding of the solution architecture and quality assurance. Dynamics 365 Fundamentals (MB-901) is geen vereiste mits je de bovenstaande voorkennis hebt.

Opmerking

Tijdens deze e-learning krijg je 6 maanden toegang tot de online leeromgeving waarin je de stof toepast op de praktijk. Als je de training volgt om je te certificeren, kun je bij ons ook direct examens en vervolgtrainingen bijboeken. Bij het bundelen van trainingen geniet je van een bundelkorting, kijk hiervoor op onze Microsoft certificeringspagina. De kosten van een examen bedragen €175 euro (excl. btw). Je kunt het examen online inplannen en volgen op een voor jou geschikt moment. Tijdens het examen word je door een proctor gemonitord via webcam en microfoon. Indien je dit examen wilt volgen kun je dit aangeven in het opmerkingenveld op het inschrijfformulier.

Alle voordelen op een rij:

  • 6 maanden toegang tot de leeromgeving
  • Een oefentoets
  • Voorbereiding op Microsoft Examen MB-230
  • Onderdeel van de Microsoft Dynamics 365 Customer Service certificering
  • Het officiële Microsoft studiemateriaal
  • Mogelijkheid om examens en vervolgtrainingen erbij te boeken

Investering

E-learning, per persoon:


Prijs (excl. btw)

€ 400,-

btw 21%

€ 84,-

Totaal incl. btw

€ 484,-