SEO-data effectiever en efficiënter dan ooit analyseren
Een modern jasje voor traditionele marketing: social media
Het optimaliseren van online winkelmandjes
Met Google AdWords heb je de mogelijkheid het aantal bezoekers van je website en je omzet een enorme impuls te geven. Complete bedrijven zijn dankzij AdWords groot geworden. Maar hoe zet je AdWords effectief in? In onze training Google AdWords Basis krijg je een introductie in de wereld van online advertising. Je leert wat er mogelijk is en hoe het een bijdrage kan leveren aan de ontwikkeling van je bedrijf.
In de training leer je stap voor stap hoe Google AdWords werkt, hoe je het account inricht en hoe je een campagne opzet. Daarbij kijken we wat je concurrenten online doen en hoe je doelgroep online opzoek is naar bedrijven zoals de die van jou. Tot slot leer je hoe je de prestaties van je campagnes kunt bewaken en verbeteren, en hoe je een dashboard en automatische rapportage kunt aanmaken.
In de training wisselen we theorie, praktische oefeningen en reflectie op een prettige manier af. Daardoor kun je niet alleen de kennis snel plaatsen, maar heb je ook veel aanknopingspunten waar je na de training mee aan de slag kunt. Het definitieve programma van de training wordt aangepast aan de voorkennis, praktijkervaring en leerdoelen van de deelnemers. De training Google AdWords Basis sluit in combinatie met de training Google AdWords Professional aan op de certificering van Google AdWords, die op eigen initiatief na afronding van deze training gedaan kan worden.
Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die met behulp van Google AdWords een succesvolle (online) reclamecampagne willen opzetten.
Open inschrijving, per persoon, inclusief cursusmateriaal en lunch:
1 dag
€ 475,-
€ 475,-
€ 99,75
€ 574,75
Na afronding van de training wordt een Learnit-certificaat uitgereikt als bewijs van deelname.
De cursus Google AdWords Basis is beoordeeld met een gemiddelde van 8.1.