Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


Cursus Onderhandelen

2 trainingsdagen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Referenties

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Een training die zeer nuttig is en ik zeker wil aanbevelen voor een ieder die klachten behandeld.”

Petra van Gelder, Croonwolterendros - Klachtenmanagement: de waarde van klachten
Beoordeling 8.0
“Het is voor mij de derde telefoontraining. Deze training steekt ver boven de eerdere uit. Belangrijk is de psychologie achter de mens wat mij in deze training zeer aanspreekt.”

P. Diemel, Stichting Loket Aangepast Lezen - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 9.0
“Een prima start voor onderhandelaars met enige praktijkervaring die zich verder willen ontwikkelen als professioneel onderhandelaar.”

R. Buil, Waterschap Rijn & IJssel - Onderhandelen
Beoordeling 7.3
“De inhoud van de training zat erg goed in elkaar en was goed aangepast aan mijn wensen en organisatie. De variatie was goed, vooral de rollenspellen waren prettig en heb ik veel aan.”

I. Goudkamp, JOP - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 8.2
“Cursus sluit goed aan bij praktijk.”

P. van Vugt, Smithers Oasis N.V. - Onderhandelen
Beoordeling 9.0
“Leuk en leerzaam. Theorie werd op een goede manier aan de praktijk gekoppeld. Op basis van de intakegesprekken is het 'telefonische' gedeelde flink ingeperkt. Een goede zet, mijns inziens. De trainer creëert een veilige omgeving en is enthousiast en deskundig.”

E. Hajema - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.2

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod