Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


Cursus Onderhandelen

2 trainingsdagen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Referenties

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Deze training beslaat 2 dagen, door de inhoud en de presentatie zijn deze 2 dagen om gevlogen, zeer inspirerend en in de praktijk direct toepasbaar, kortom TOP!”

H. Bergsma, Accolade - Onderhandelen
Beoordeling 8.4
“Het is een interessante en voornamelijk praktische training! Na de basisinformatie ga je gelijk aan de slag met praktijkvoorbeelden, gerelateerd aan eerder gekregen informatie. D.m.v. de rollenspellen word je geconfronteerd met je sterke en minder sterke kanten. Erg confronterend en leerzaam!”

M. van den Heuvel, Stadsdeel Oost - Onderhandelen
Beoordeling 7.7
“Zeer leerzaam en opent de ogen voor een nieuwe aanpak van sales.”

Anoniem - Sales: verkopen met resultaat!
Beoordeling 8.8
“Een goede en duidelijke training. Kort en bondig langs de doelstellingen van de dag. De trainer kon goed inspringen op wat er in de groep gebeurde. Gesprekken oefenen was leuk; ik heb hier goede feedback opgekregen.”

F.J.L. Witting, Verebus Engineering B.V. - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.0
“Uitstekende training! Tool made en erg professioneel!!”

D. Manscholt, Christelijk College de Populier - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 10.0
“Praktisch gericht met gebruikmaking van theorieen. Je traint vaardigheden die hierop gebaseerd zijn. Cursus geeft je "bagage" voor onderhandelingen.”

W.S.J.H. Defauwes, Stratt+ - Onderhandelen
Beoordeling 8.3

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod