Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod
2 dagen

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


2 dagen

Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


2 dagen

Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


2 dagen

Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


2 dagen

Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Reviews

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Ik heb de training onderhandelen als zeer waardevol ervaren en kan het van harte aanbevelen. Het is toepasbaar in vele functies en omstandigheden.”

S.J. Spaans, Waterschap Veluwe - Onderhandelen
Beoordeling 8.6
"Door de training ben ik op een andere manier naar het contact met klanten gaan kijken, wat een eye opener is. Heb er zin in om in de praktijk te gaan kijken wat het teweeg gaat brengen, voornamelijk ook bij mezelf."

Sales: verkopen met resultaat!
“De training was zeer leerzaam en bevatte veel variatie. De trainer was erg duidelijk en nam ook echt de tijd voor de deelnemers.”

H. van der Wal, Van der Meulen B.V. - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.8
“Een toegankelijke training die voor iedereen eenvoudig toe te passen is in zijn/haar dagelijkse werkzaamheden waarbij je eigen positie versterkt zonder het sociale aspect van het onderhandelen te vergeten.”

J. van Dalen, Gemeente Amsterdam Stadsdeel Oost - Onderhandelen
Beoordeling 7.2
“Een prima training om te ontdekken waar de knelpunten bij jezelf zitten. Je krijgt "hulpmiddelen" die je kunt gebruiken in de praktijk. Uiteraard zal het succes van deze training afhankelijk zijn van wat je zelf kunt en zal gaan gebruiken.”

P. Kemp, Terberg Leasing - Klachtenmanagement: de waarde van klachten
Beoordeling 8.6
"M. Pullens, Gemeente Vught - "De tweedaagse incompany training Onderhandelen is ons erg goed bevallen. De training was maatwerk. Samen met collega's oefenen en via videobeelden het eigen handelen terug kijken, heeft ons veel bruikbare inzichten opgeleverd." - Beoordeling: 8.3"

Onderhandelen

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod