Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod
2 dagen

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


2 dagen

Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


2 dagen

Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


2 dagen

Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


2 dagen

Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Reviews

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“De informatie gegeven tijdens is naast leerzaam ook zeker goed toe te passen in de praktijk, echte handvatten waar je echt wat aan hebt dus. De inhoudelijke info die gegeven is tijdens de training is in goede mate gedaan, niet te lang achter elkaar maar ook niet te kort/ te snel. De toedracht van informatie was duidelijk en toereikend. Deze training geeft een iedereen dit te maken heeft met klant/klacht-contact ontzettend goede tips & tricks mee”

S. Bodha - Odidio - Klachtenmanagement: de waarde van klachten
Beoordeling 9.4
“Een hele goede training waarvan ik veel opgestoken heb. Er worden veel handige tips gegeven waar je echt wat aan hebt bij een telefoongesprek.”

D. van Bronkhorst, Straatman B.V. - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 7.8
“De training voldeed aan mijn verwachtingen. Er werd goed ingespeeld op de individuele vragen. De trainer kon veel vertellen uit eigen ervaring, dit sprak mij aan.”

Anoniem - Sales: verkopen met resultaat!
Beoordeling 7.0
“Training is de moeite waard; je krijgt voldoende de kans en mogelijkheid om zaken uit de dagelijkse praktijk te bespreken.”

R. Wennekes, Cofely - Onderhandelen
Beoordeling 8.6
“De inhoud van de training zat erg goed in elkaar en was goed aangepast aan mijn wensen en organisatie. De variatie was goed, vooral de rollenspellen waren prettig en heb ik veel aan.”

I. Goudkamp, JOP - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 8.2
“De inhoud van de training was goed aangepast aan mijn/onze wensen. Alle punten waar ik tegen aan liep kwamen aan bod en werden goed geoefend.”

B. Bink, Van Eijk - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 8.4

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod