Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod
2 dagen

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


2 dagen

Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


2 dagen

Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


2 dagen

Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


2 dagen

Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Referenties

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Door in te spelen op praktische voorbeelden maakt het de training erg interactief en biedt op korte termijn handvaten, die je eenvoudig toe kunt passen.”

E. Böhmer, Claymount Assemblies B.V. - Onderhandelen
Beoordeling 8.0
“Interessante cursus waar ik de rest van mijn loopbaan plezier van zal hebben. De trainer is erg kundig en brengt de informatie op een leuke manier!”

L. Snaphaan, Gira Giersiepen GmbH - Onderhandelen
Beoordeling 9.0
“De training is zeer leerzaam voor veel doelgroepen, of je receptioniste bent of inkoper, uiteindelijk krijgt de zender met de ontvanger te maken in het dagelijkse leven, zo kun je sparren over hoe het overkomt als je met een receptioniste belt of andersom.”

R. Wennekes, Cofely N.V. - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 8.2
“'Fijne leerzame training, veel gesprekstechnieken geoefend. Prettige training en trainer.'”

R. Mooi, Gelre Ziekenhuizen Apeldoorn - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 7.6
“Een hele goede training waarvan ik veel opgestoken heb. Er worden veel handige tips gegeven waar je echt wat aan hebt bij een telefoongesprek.”

D. van Bronkhorst, Straatman B.V. - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 7.8
“Deze training is zeer pragmatisch en de trainer zorgt ervoor (met energie en ervaring) dat je het geleerde direct kan toepassen. Daarnaast biedt het een mooie spiegel in je (eigen) dagelijkse communicatie.”

Lieselot Rijcken, PostNL - Onderhandelen
Beoordeling 9.0

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod