Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod
2 dagen

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


2 dagen

Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


2 dagen

Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


2 dagen

Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


2 dagen

Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Referenties

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Door in te spelen op praktische voorbeelden maakt het de training erg interactief en biedt op korte termijn handvaten, die je eenvoudig toe kunt passen.”

E. Böhmer, Claymount Assemblies B.V. - Onderhandelen
Beoordeling 8.0
“Een prima training om te ontdekken waar de knelpunten bij jezelf zitten. Je krijgt "hulpmiddelen" die je kunt gebruiken in de praktijk. Uiteraard zal het succes van deze training afhankelijk zijn van wat je zelf kunt en zal gaan gebruiken.”

P. Kemp, Terberg Leasing - Klachtenmanagement: de waarde van klachten
Beoordeling 8.6
“De training is mij zeer goed bevallen. Theorie wordt goed afgewisseld met oefeningen toegespitst op je eigen beroepspraktijk. Zo wordt telefonische acquisitie een stuk leuker. Zojuist de opgedane technieken toegepast, en met succes!”

L. de Jong, Nederlands Debat Instituut - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.2
“Een goede en duidelijke training. Kort en bondig langs de doelstellingen van de dag. De trainer kon goed inspringen op wat er in de groep gebeurde. Gesprekken oefenen was leuk; ik heb hier goede feedback opgekregen.”

F.J.L. Witting, Verebus Engineering B.V. - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.0
“Deze training beslaat 2 dagen, door de inhoud en de presentatie zijn deze 2 dagen om gevlogen, zeer inspirerend en in de praktijk direct toepasbaar, kortom TOP!”

H. Bergsma, Accolade - Onderhandelen
Beoordeling 8.4
“Goede combinatie van theorie en praktijk. Door middel van videoopnames krijg je inzicht in een effectieve manier van onderhandelen en oefen je met praktijksituaties.”

E. Roebers - Onderhandelen
Beoordeling 8.7

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod