Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod
2 dagen

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


2 dagen

Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


2 dagen

Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


2 dagen

Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


2 dagen

Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Reviews

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Ik raad de training aan iedereen aan die zich persoonlijk wil ontwikkelen. Het heeft niet alleen te maken met verkopen, maar ook met zelfreflectie en hoe je overkomt op je publiek. Door valkuilen bij jezelf te herkennen en jezelf toe te spitsen op waar je goed in bent, leer je het beste uit jezelf te halen.”

S. Faber - Sales: verkopen met resultaat!
Beoordeling 8.8
“De training is mij zeer goed bevallen. Theorie wordt goed afgewisseld met oefeningen toegespitst op je eigen beroepspraktijk. Zo wordt telefonische acquisitie een stuk leuker. Zojuist de opgedane technieken toegepast, en met succes!”

L. de Jong, Nederlands Debat Instituut - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.2
“Praktisch gericht met gebruikmaking van theorieen. Je traint vaardigheden die hierop gebaseerd zijn. Cursus geeft je "bagage" voor onderhandelingen.”

W.S.J.H. Defauwes, Stratt+ - Onderhandelen
Beoordeling 8.3
“Het was voor mij een hele fijne training. Ik heb een hoop geleerd!”

P. Hesseling, L. ten Cate - Klachtenmanagement: de waarde van klachten
Beoordeling 8.0
“Prima trainingvoor het opdoen van praktische vaardigheden die direct toepasbaar zijn in dagelijke onderhandelingssituaties.”

R. van Urk Dam, Gemeente Amsterdam Dienst Basisinformatie (DBI) - Onderhandelen
Beoordeling 7.6
“Cursus sluit goed aan bij praktijk.”

P. van Vugt, Smithers Oasis N.V. - Onderhandelen
Beoordeling 9.0

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod