Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Referenties

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Leuk en leerzaam. Theorie werd op een goede manier aan de praktijk gekoppeld. Op basis van de intakegesprekken is het 'telefonische' gedeelde flink ingeperkt. Een goede zet, mijns inziens. De trainer creëert een veilige omgeving en is enthousiast en deskundig.”

E. Hajema - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.2
“Met deze training krijg je een goede basis toolkit mee voor onderhandelingsgespreken.”

J. van Engelen, Gemeente Vught - Onderhandelen
Beoordeling 8.0
“Interessante en leerzame training waar je ook in het dagelijks leven gebruik van kan maken.”

Stefan Lubbers, ING Groep N.V. - Onderhandelen
Beoordeling 8.3
“Verrassend hoeveel verbeterpunten de trainer nog wist te vinden in het verkoopproces. En dat bij een verkoper met meer dan 20 jaar ervaring.”

Gerald Olde Bolhaar, World-Valve B.V. - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 8.0
“Door de combinatie van theorie en praktijk heb ik meteen kunnen toepassen wat ik heb geleerd. Hierdoor heb ik meer vertrouwen gekregen in het bellen en kan ik niet wachten om het in de praktijk te gaan voortzetten!”

Tom Nieuwenhuis, ING Groep N.V. - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.0
“Ik heb al een aantal trainingen op het gebied van communicatie gevolgd. Een groot aantal zaken die ik heb geleerd pas ik dagelijks toe in de praktijk. Er zijn echter altijd handelingen die in de loop der tijd wegzakken en minder doorontwikkelen. Voor mij is deze training een opfrisser geweest waarbij een aantal tools weer naar boven zijn gehaald.”

A. den Heijer, Hoogheemraadschap van Rijnland - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 10.0

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod