Referenties
De cursus Klantgericht telefoneren is beoordeeld met
een gemiddelde van 8.4.
“Er worden situaties behandeld die in de praktijk op kantoor voorkomen en dat vond ik zeer positief. Door bepaalde nogal lastige situaties te oefenen, ben je daar in de praktijk beter op voorbereid en weet je hoe je daar beter op moet reageren.”
- Beoordeling: 8.0
M. de Bruijn, Chiever B.V.
- Klantgericht telefoneren
“Praktijkgerichte oefeningen binnen een veilige leeromgeving.”
- Beoordeling: 8.0
M. Platteeuw-van der Poel, Hoogheemraadschap van Rijnland
- Klantgericht telefoneren
“Kort praktische training, waarin je d.m.v. interactie/video op feiten wordt gewezen, die je door de jaren heen als vanzelfsprekend bent gaan beschouwen. Erg nuttig om in een ongedwongen sfeer, mede door de ervaren trainer, de puntjes weer op de "i" te zetten.”
- Beoordeling: 9.6
M. Lems, Jotun B.V.
- Klantgericht telefoneren
“De training is zeer leerzaam voor veel doelgroepen, of je receptioniste bent of inkoper, uiteindelijk krijgt de zender met de ontvanger te maken in het dagelijkse leven, zo kun je sparren over hoe het overkomt als je met een receptioniste belt of andersom.”
- Beoordeling: 8.2
R. Wennekes, Cofely N.V.
- Klantgericht telefoneren
“Verrassend hoeveel verbeterpunten de trainer nog wist te vinden in het verkoopproces. En dat bij een verkoper met meer dan 20 jaar ervaring.”
- Beoordeling: 8.0
Gerald Olde Bolhaar, World-Valve B.V.
- Klantgericht telefoneren
“Hele boeiende training, waar je daadwerkelijk iets mee kan in de praktijk!”
- Beoordeling: 8.8
M. van der Putte, Stichting Loket Aangepast Lezen
- Klantgericht telefoneren
“Zeer leerzame training!”
- Beoordeling: 7.8
S. Hogendoorn, Kamer van Koophandel (KvK)
- Klantgericht telefoneren
“Uitstekende training! Tool made en erg professioneel!!”
- Beoordeling: 10.0
D. Manscholt, Christelijk College de Populier
- Klantgericht telefoneren
“Zeer toereikend. Situaties besproken, geoefend en tips en trucs meegekregen.”
- Beoordeling: 9.8
El. Pisters, Geonius
- Klantgericht telefoneren
“Deze training is compleet aangepast aan onze behoeften.”
- Beoordeling: 7.2
M. Hollaar, Troy Chemie GmbH
- Klantgericht telefoneren
“De inhoud van de training was goed aangepast aan mijn/onze wensen. Alle punten waar ik tegen aan liep kwamen aan bod en werden goed geoefend.”
- Beoordeling: 8.4
B. Bink, Van Eijk
- Klantgericht telefoneren
“'Fijne leerzame training, veel gesprekstechnieken geoefend. Prettige training en trainer.'”
- Beoordeling: 7.6
R. Mooi, Gelre Ziekenhuizen Apeldoorn
- Klantgericht telefoneren
“Het is voor mij de derde telefoontraining. Deze training steekt ver boven de eerdere uit. Belangrijk is de psychologie achter de mens wat mij in deze training zeer aanspreekt.”
- Beoordeling: 9.0
P. Diemel, Stichting Loket Aangepast Lezen
- Klantgericht telefoneren
“Een op maat gesneden communicatietraining die aansluit op de persoonlijke beleving en de beleving van de groep, waardoor communiceren dimensie krijgt.”
- Beoordeling: 8.2
J. de Lange, Hoogheemraadschap van Rijnland
- Klantgericht telefoneren
“De inhoud van de training zat erg goed in elkaar en was goed aangepast aan mijn wensen en organisatie. De variatie was goed, vooral de rollenspellen waren prettig en heb ik veel aan.”
- Beoordeling: 8.2
I. Goudkamp, JOP
- Klantgericht telefoneren
“Intens, maar hands on tips!”
- Beoordeling: 7.6
D. Djoparto, Stichting Loket Aangepast Lezen
- Klantgericht telefoneren
“Een hele goede training waarvan ik veel opgestoken heb. Er worden veel handige tips gegeven waar je echt wat aan hebt bij een telefoongesprek.”
- Beoordeling: 7.8
D. van Bronkhorst, Straatman B.V.
- Klantgericht telefoneren
“Ik heb al een aantal trainingen op het gebied van communicatie gevolgd. Een groot aantal zaken die ik heb geleerd pas ik dagelijks toe in de praktijk. Er zijn echter altijd handelingen die in de loop der tijd wegzakken en minder doorontwikkelen. Voor mij is deze training een opfrisser geweest waarbij een aantal tools weer naar boven zijn gehaald.”
- Beoordeling: 10.0
A. den Heijer, Hoogheemraadschap van Rijnland
- Klantgericht telefoneren