Referenties
De cursus Klantgericht werken en klanttevredenheid is beoordeeld met
een gemiddelde van 8.4.
“Bij de training worden de use cases aangepast op de werkelijke situaties en behoeften. Mijn team heeft geleerd om eerst te reflecteren op zichzelf en de belevingswereld van een ander persoon eerst in acht te nemen voordat ze handelen. Lastige klanten bestaan voor ons niet meer!”
- Beoordeling: 9.4
S. Morgan, Ingenico
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Heel leerzaam! Je ziet jezelf even door een andere bril :)”
- Beoordeling: 9.0
A. Koelewijn, MarketFood
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Veel informatie gekregen en veel geleerd. Erg toepasbaar in de praktijk! Aan te raden dus.”
- Beoordeling: 8.8
J. Mens, Anago
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“De interactie met de cursisten was erg goed! Ik ben erg tevreden over de training, locatie, docent en Learnit als organisatie.”
- Beoordeling: 9.0
A. van Haren, Sociaal Economische Raad
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Leerrijke training niet alleen toe te passen in je werkomgeving, maar de training is ook dagelijks in praktijk toepasbaar.”
- Beoordeling: 7.6
Aradhana Raghoebier, Woonbron
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
"De onderwerpen die besproken worden zijn herkenbaar binnen het werkveld, maar tijdens de training wordt er dieper op in gegaan. De theorieën die worden behandeld zijn bruikbaar en handig om te weten als achtergrond informatie. Veel bruikbare tips gehad om te gebruiken tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden! Kortom fijne training die voor iedereen toepasbaar is."
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Hele goede verzorgde cursus door een hele gemotiveerde Michaela. Het leren luisteren in een gesprek en het daarmee doorpakken met gesprekstechnieken komt heel goed aanbod. Ook zeer ruime tijd voor presentatie en mooie opbouw van theorie klantgericht werken naar klant tevredenheid. Je komt in de ruimte van bewust bekwaam. Ik zou deze training aanbevelen in persoonlijke training.”
- Beoordeling: 8.7
Arjan Snijders, Koopman Cargo
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
"Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele fijne afwisseling tussen theorie en praktijk! Prachtige locatie!!! Dit vanuit een hele tevreden cursist."
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Interessante training. Natuurlijk weet iedereen nogal wat over klanttevredenheid, maar om zaken in een bedrijf ook te laten beklijven dat was mijn doelstelling. De trainer wist leuke voorbeelden aan te dragen om in te zetten in ons bedrijf. Ook gaf ze een goede tip met het boek "het grote werkvorm boek" van Sasja Dirkse en Angela Talen. Het helpt je op een sprankelende manier uitleg te geven.”
- Beoordeling: 8.2
E. Krijntjes, Thuis bij Antares
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Enthousiaste trainer en heel veel geleerd over de manieren waarop we communiceren en hoe bepaalde zaken juist aan te pakken.”
- Beoordeling: 8.0
Tama Mul, Duiker Combustion Engineers
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Precies de essentie van verkoop!”
- Beoordeling: 10.0
H. van der Berkt, Lode Holding
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Zeer enthousiaste docent die een goede training heeft gegeven. Veel van de training opgestoken en heeft tot nieuwe inzichten geleid. Zeker voor herhaling vatbaar!”
- Beoordeling: 8.6
D. van den Berg, Ad Hoc
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Ik heb de training ervaren als een handig iets, wat ik ook in mijn persoonlijke leven kan gebruiken. De stappen die de trainer neemt zijn logisch. En goed te onthouden. Hij kwam zelfs met voorbeelden, waarbij we zelf niet door hadden dat we al met zijn verhaal mee gingen. Al met al was het een goede training! Een aanrader als je een training zoekt in het kader van klantgericht en klantvriendelijk werken.”
- Beoordeling: 7.0
L. Niezen, Ingenico
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“De training is goed opgezet, flexibel naar de wensen van de klanten. De intake is hier een goed voorbeeld van, geen vaste planning, maar gebaseerd op de wensen (en behoeftes) van de deelnemers.”
- Beoordeling: 8.4
F. Rosier, Be Innovated B.V.
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Ik heb de privétraining 'Klantgericht werken en klanttevredenheid' gevolgd. Door de 1 op 1 manier van lesgeven kwamen alle zaken aan bod die we in ons dagelijks werk tegenkomen. Eigenlijk een op maat verzorgde training, zeer leerzaam en waardevol.”
- Beoordeling: 8.5
Michael van den Bosch, Koopman Cargo
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Wij zijn een klein dienstverlenend bedrijf, die de training als goed ervaren heeft. De inhoud van de training was een opfrisser voor het geheugen.”
- Beoordeling: 8.0
E. Gerritse-Hanson, Guis Totaalonderhoud
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Kort samengevat uitstekend!”
- Beoordeling: 9.4
E. Sint-Jago, Nedvan International
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
"Hele interessante, boeiende en verrassende training."
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
"Erg leerzame cursus die in grote mate is afgestemd op individuele leerdoelen. Heel nuttig voor de praktijk."
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Erg goed. Ik heb een zeer intensieve training gehad gericht op mijn eigen struikelblokken.”
- Beoordeling: 9.0
E. Vermeulen, Hollister
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Zeer interessante onderwerpen over klantgerichtheid, heel leuk en leerzaam. De training wordt op een hele leuke en interactief manier gegeven.”
- Beoordeling: 10.0
S. Sarsam, Ingenico
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Ik vind de trainingen belangrijk dat houd je scherp op de werkvloer anders gaat het op de automatische piloot en dat willen we niet in onze organisatie”
- Beoordeling: 8.1
Sjoerd Zwaan, DZB Leiden
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“prettig is dat de inhoud van de training wordt aangepast aan de behoefte van de deelnemers.”
- Beoordeling: 8.0
K. Morsink, Gemeente Drechterland
- Klantgericht werken en klanttevredenheid
“Een erg interessante, leerzame, interactieve training! Goede combinatie tussen theorie en praktijk. 'Samen' trainen, theorie vanuit de docente en veel praktijkvoorbeelden vanuit cursisten. Zeer enthousiast!”
- Beoordeling: 8.6
M. Duchateau, Ad Hoc
- Klantgericht werken en klanttevredenheid