Niet goed geld terug garantie:

Ben je niet tevreden over je training? Sluit-ie niet helemaal aan bij jouw verwachtingen? Daarvoor heeft Learnit de niet-goed-geld-terug-garantie. Die biedt je zekerheid en helpt je om het juiste leerproduct te kiezen. Met behoud van onderstaande voorwaarden kun je geld van Learnit terugkrijgen. Je leest hier hoe dat werkt.

Aan welke voorwaarden moet je als deelnemer voldoen?

Je mag afhankelijk van de totale lesduur van het product een maximale periode hebben deelgenomen:

  • 4 tot 2 dagen: maximaal 50 procent van de lesduur.
  • 3 tot 10 dagen: maximaal 50 procent, tot maximaal 2 dagen.
  • 10 dagen of langer: maximaal 50 procent tot maximaal 4 dagen.

Je moet het product volledig hebben betaald voordat de aanvraag wordt ingediend. Verder moet je hebben aangegeven bij Learnit op locatie, dus bij de trainer of een andere vertegenwoordiger van Learnit, dat je niet tevreden bent. Vervolgens moet je diezelfde dag per e-mail aangeven dat je niet tevreden bent met het product en dat je de training niet verder wilt volgen.

Aanvraag indienen:
Neem contact op met info@learnit.nl, onder vermelding van ‘niet-goed-geld-terug’. Vermeld om welk product het gaat. Deze aanvraag doe je uiterlijk twee dagen na het afbreken van het product. Learnit neemt vervolgens binnen vijf werkdagen contact met je op. We zoeken samen met jou naar een alternatief. Kies je daarvoor, dan wordt het verschil in kosten verrekend. Bij een goedkoper alternatief ontvang je geld terug. Kies je voor een duurdere training, dan moet je bijbetalen. Vind je geen alternatief? Dan storten we het gehele bedrag binnen dertig dagen terug.

Uitzonderingen:
De niet-goed-geld-terug-garantie geldt niet voor e-learning, thuisstudies, boeken, evenementen, coaching en andere producten die in één keer worden gebruikt of korter duren dan vier uur. De garantie geldt niet voor incompany trainingen.