Leer de kneepjes van netwerken! Ontdek hoe je gemakkelijk en op een natuurlijke manier een gesprek aanknoopt. Verbeter je vaardigheden en wees altijd klaar voor elke networking gelegenheid.

  • Leer wat succesvol netwerken inhoudt
  • Krijg de kneepjes en gesprekstechnieken van het netwerken onder de knie
  • Ervaar hoe je op een natuurlijke manier een netwerkgesprek kunt aanknopen
  • Leer je opgebouwde netwerk te vergroten en optimaal in te zetten
  • Praktische training

1 dag

Amsterdam wo 24 september 2025
Rotterdam ma 24 november 2025
Meer data Scroll naar beneden voor meer data
€575,-

Netwerken doen we vaker dan we denken en zonder dat we het eigenlijk door hebben. Je netwerkt bijvoorbeeld om mensen te leren kennen en informatie in te winnen, maar ook om jezelf zichtbaar te maken voor een ander. Het is nuttig als je op zoek bent naar een nieuwe baan, maar ook als je van een collega, klant of leverancier informatie wilt. Netwerken wordt vaak pas spannend als we een concreet doel voor ogen hebben: waarom of met wie ga je netwerken? Een goede voorbereiding is dus onmisbaar.

Tijdens de training Netwerkgesprekken leer je de kneepjes en gesprekstechnieken van het netwerken. Netwerken is immers te leren, en lang niet zo lastig als je misschien denkt. Tijdens de training ervaar je hoe je op een natuurlijke manier een netwerkgesprek met één of meerdere personen kunt aanknopen en op welke manier je de leiding kunt nemen in het gesprek. Je zult ervaren dat het enorm leuk is om te netwerken en dat het je steeds gemakkelijker af gaat!

Onderwerpen

  • Een gesprek beginnen:

    Lef! Durf iemand te benaderen.

  • Het doel:

    Wat wil je bereiken met het gesprek?

  • Je uitstraling:

    Hoe kun je uitstralen wat je wilt uitstralen? De ander enthousiast en positief benaderen, met een open houding.

  • Oprecht geïnteresseerd zijn:

    Hoe kun je een interessante gesprekspartner zijn? Luisteren, samenvatten en door te vragen.

  • Gespreksonderwerpen:

    Maak het persoonlijk en maak van je elevator pitch geen standaard praatje. Wees flexibel en sluit aan bij de ander.

  • De overtuigingsfactor:

    Denk in tweerichtingsverkeer: wat kunnen jullie voor elkáár betekenen?

  • Kritieke momenten in het netwerkgesprek:

    "Verkoop" op het juiste moment.

  • Netwerkplekken en -partners:

    Denk ook buiten de kaders en maak gebruik van social media platformen.

Resultaten

Na afloop van de training:

  • weet je op welke manieren je kunt netwerken;
  • weet je hoe je een gesprek op een natuurlijke manier aanknoopt;
  • heb je antwoord gekregen op je vragen en onzekerheden;
  • heb je voldoende geoefend om zelf "het veld" in te gaan en
  • ben je in staat om je opgebouwde netwerk te vergroten en optimaal in te zetten.

Doelgroep

Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die willen leren hun netwerk te kunnen vergroten én onderhouden. Herken je jezelf in één of meer van onderstaande punten:

  • Je wil weten wat de ingrediënten zijn van succesvol netwerken
  • Je wil middels een netwerk (ander) werk zoeken
  • Je wil je klantenkring uitbreiden
  • Je wil je oriënteren binnen een andere sector of branche

Deze lijst is natúúrlijk niet compleet: iedereen is immers anders. Waar wil jíj aandacht aan besteden binnen het thema netwerken?

Werkwijze

  • Maatwerk staat bij ons centraal: door een telefonisch intakegesprek inventariseert de trainer jouw persoonlijke leerdoelen. Op basis daarvan wordt het definitieve programma van de training bepaald.
  • We vinden een veilige trainingssfeer belangrijk, omdat je je prettig moet voelen bij het experimenteren met nieuwe kennis en vaardigheden.
  • We geloven sterk in het doen en ervaren, in plaats van vertellen over de inhoud van trainingen, waardoor al onze trainingen actief van aard zijn.
  • Om de kwaliteit van de training te kunnen garanderen, hanteren wij voor de training een maximale groepsgrootte van acht deelnemers, zodat we het leereffect en rendement kunnen waarborgen.

Certificaat

Na afronding van de training wordt een Learnit-certificaat uitgereikt als bewijs van deelname.

Taal

De training wordt standaard verzorgd in het Nederlands. De trainer beheerst de Engelse taal. Er kan gebruik gemaakt worden van Engelstalig cursusmateriaal. Bij inschrijving van minimaal 3 deelnemers kan de training ook geheel in het Engels verzorgd worden.

Beschikbare data

Wanneer wil jij starten?

wo 24 september 2025

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

vr 17 oktober 2025

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

di 30 december 2025

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

vr 13 maart 2026

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

wo 24 september 2025

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

ma 24 november 2025

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

wo 4 februari 2026

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

ma 20 april 2026

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

ma 24 november 2025

Online
€ 490,- excl. BTW
Toon alle startdata

De beste training voor jou

Bij Learnit vind je altijd een training waarmee je verder komt. Van (technische) IT skills tot communicatie of persoonlijk leiderschap. Daarbij kan je kiezen uit de trainingsvorm die jij het prettigst vindt: een klassikale training, een maatwerktraining bij jou op kantoor, een online cursus of een e-learning. Wij hebben voor iedereen de juiste training en trainingsvorm. Want leren op de manier die het best bij jou past, zorgt voor de beste resultaten.

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

  • Altijd en overal persoonlijk

    Persoonlijke aandacht en een prettige sfeer. Of je nou een cursus volgt bij ons, op kantoor of op je pc, wij zorgen dat je je genoeg thuisvoelt om je grenzen te verleggen.

  • Gewoon doen!

    Nieuwe mogelijkheden ontstaan als je in beweging komt. Scherp blijft. Steeds nieuwe stappen zet. Wij stimuleren je om de stap te wagen en er echt voor te gaan.

  • Groeien door kennis en inspiratie

    Ontdek iets nieuws. Versterk je kwaliteiten. En kies je eigen weg. Wij helpen je groeien met trainingen en leervormen die echt bij jou passen.

  • Skills voor de toekomst

    We denken altijd in mogelijkheden en win-win. En we werken elke dag aan nieuwe oplossingen voor morgen. Door opleidingen te bieden waarmee jij goed voorbereid bent op de toekomst.

  • Samen werken aan kwaliteit

    Aan loze beloftes doen wij niet. Maar wel aan kwaliteit, kennis en ervaring. Een breed cursusaanbod mogelijk gemaakt door onze geïnspireerde medewerkers en trainers.

  • Begrijpen en begrepen worden

    We luisteren naar wat er bij jou leeft. Waar jij behoefte aan hebt. Want daar begint onze oplossing, ons maatwerk. Elkaar goed begrijpen en helder communiceren, daar geloven wij in.

Bekijk meer over Learnit

Samen verder komen

Een training volgen bij Learnit betekent samen leren. Samen met jouw ervaren trainer, samen met je cursusgroep of samen met je collega’s. En of je de training nou thuis, op jouw kantoor of op één van onze trainingslocaties volgt, wij zijn altijd bereikbaar om je te helpen. Onze kennis met jou te delen op zo’n manier dat jij er echt wat aan hebt. Samen verder komen door persoonlijke aandacht en elkaar goed begrijpen; daar geloven wij in.

Direct toepassen in je werk

Theorie uit een boekje leren waar je vervolgens weinig mee kan in je werk? Niet bij Learnit! Welke training je ook volgt bij ons, je kan er direct mee aan de slag op je werkplek. Door jouw unieke leerdoelen die je aan het begin van de training samen met de trainer bepaalt. Door de afwisseling van theorie en (interactieve) praktijkopdrachten. En door de uitdagingen waar jij tegenaan loopt in je dagelijks werk mee te nemen naar de training.

Beschikbare data

Wanneer wil jij starten?

wo 24 september 2025

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

vr 17 oktober 2025

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

di 30 december 2025

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

vr 13 maart 2026

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

wo 24 september 2025

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

ma 24 november 2025

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

wo 4 februari 2026

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

ma 20 april 2026

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

ma 24 november 2025

Online
€ 490,- excl. BTW
Toon alle startdata

 

Locatie
Datum
Reset filters

1 trainingsdag

Amsterdam

wo 24 september 2025

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

vr 17 oktober 2025

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

di 30 december 2025

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

vr 13 maart 2026

Amsterdam
€ 490,- excl. BTW

Rotterdam

wo 24 september 2025

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

ma 24 november 2025

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

wo 4 februari 2026

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

ma 20 april 2026

Rotterdam
€ 490,- excl. BTW

Online

ma 24 november 2025

Online
€ 490,- excl. BTW

Geen geschikte startdatum? Stuur ons een datumverzoek. Dan bekijken we samen hoe we toch aan jouw trainingsvraag kunnen voldoen.

Reviews

Wat anderen zeggen over deze training

Cursus Netwerkgesprekken reviews - Gemiddeld cijfer 8.4

  • “Leuke trainer. Rollenspellen waren erg leerzaam.”

    N. Aghris, Woonstad Rotterdam- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.8
  • “De training 'confronterende gespreksvoering en slecht nieuwsgesprek' vond ik interessant. Er is een stuk theoretische onderbouwing (algemene communicatie, communicatie specifiek gericht op 'rollen' die je bij communicatie kunt inzetten, onderscheid tussen de vragen 'heb ik iets te vragen'? of 'heb ik iets te zeggen'? bij het geven van feedback, uitleg over het 4G-model wat je meteen in de praktijk kunt toepassen, gebruik maken van INGE en LSD enz.) en ook een groot deel praktijk. Dat houdt de deelnemers actief. De trainingsacteur was ervaren en kon goed inspelen op/ aansluiten bij de input van de cursisten. Trainer is ervaren en wist ons op ons gemak te stellen en een duidelijke en veilige omgeving te bieden zodat we de trainingsdag goed konden benutten om te oefenen met veelvoorkomende praktijksituaties. Uiteindelijk hebben we de meeste tijd gestoken in de confronterende gespreksvoering en minder in het slechtnieuwsgesprek, maar ook daarvoor kregen we een aantal nuttige aanwijzingen.”

    B. Koch - Stichting Jados- Confronterende gesprekken voeren
    Beoordeling 8.8
  • “Leerzame dag die aanleiding geeft tot nadenken en verbetering.”

    H. Muharam, Universitair Medisch Centrum Rotterdam (Erasmus MC)- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 9.0
  • “zeer leuke, leerzame en realistische training waar je in de praktijk echt wat aan hebt.”

    M. ter Wee - RDW- Regie houden in lastige gesprekken 2
    Beoordeling 9.6
  • “Ik had een privétraining in plaats van een tweedaagse training. Het was intensief, maar ontzettend leerzaam. Ik merk dat het filmen veel inzicht geeft in de manier waarop je een gesprek voert. Vantevoren dacht ik dat het een lange dag zou worden, maar uiteindelijk ging de tijd heel snel. We hebben veel onderwerpen kunnen behandelen en door de afwisseling blijf je scherp. Ik ben heel erg tevreden over de trainer. Vooral de persoonlijke benadering en aansluiting op de vorige training waren erg fijn.”

    C. Zanoni, Stg. Werkgever Sportclubs- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
    Beoordeling 9.4
  • “Tijdens de training is aandacht voor ieders persoonlijke praktijkvoorbeelden, waardoor je écht wat aan de cursus hebt.”

    I. de Bruin - Gemeente Amsterdam- Gesprekken voeren
    Beoordeling 9.0
  • “Prima, met een goede focus op het doel van de training. Door het interactieve van de training was het niet moeilijk om de aandacht erbij te houden.”

    S. Coenen, Metrohm Autolab- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
    Beoordeling 9.2
  • “De leerstof werd op een deskundige manier afgewisseld met praktijkoefeningen. De trainer brengt de leerstof op een professionele en enthousiaste wijze op de deelnemers over. Door het kleine aantal deelnemers kwam iedereen uitgebreid aan bod. Een training die aan te raden is.”

    J. Roosenboom, Ministerie van Economische Zaken (EZ)- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.4
  • “Leuke docente met goede praktijkvoorbeelden en goed inzicht in de cursisten.”

    M.G. Prins -van Warmerdam, BovenIJ Ziekenhuis- POP-gesprekken
    Beoordeling 8.0
  • "Een leerzame en dynamische training op maat."

    - Motiverende gespreksvoering
  • “Prima, met een goede focus op het doel van de training. Door het interactieve van de training was het niet moeilijk om de aandacht erbij te houden.”

    S. Coenen, Metrohm Autolab- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
    Beoordeling 9.2
  • “Overall indruk was goed, de training geeft je handvatten om beter bewust te worden van jouw eigen deel in een gesprek. Waar jij wellicht een andere insteek moet gebruiken om ervoor te zorgen dat je tot een beter/fijner resultaat kunt komen. Of erachter komen dat je wellicht iets beter hebt gedaan in het verleden dan je eerst dacht. (is ook weleens fijn)”

    G. Campfens - Vattenfall- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 10.0
  • “Inspirerende training met heel veel eigen inbreng zodat je het in de praktijk kunt gaan toepassen.”

    S. Suir, Gemeente Amsterdam Stadsdeel Centrum- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.5
  • “Leerzaam, interessant.”

    J. van Oosten, Zorg en Zekerheid- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.2
  • “De training 'confronterende gespreksvoering en slecht nieuwsgesprek' vond ik interessant. Er is een stuk theoretische onderbouwing (algemene communicatie, communicatie specifiek gericht op 'rollen' die je bij communicatie kunt inzetten, onderscheid tussen de vragen 'heb ik iets te vragen'? of 'heb ik iets te zeggen'? bij het geven van feedback, uitleg over het 4G-model wat je meteen in de praktijk kunt toepassen, gebruik maken van INGE en LSD enz.) en ook een groot deel praktijk. Dat houdt de deelnemers actief. De trainingsacteur was ervaren en kon goed inspelen op/ aansluiten bij de input van de cursisten. Trainer is ervaren en wist ons op ons gemak te stellen en een duidelijke en veilige omgeving te bieden zodat we de trainingsdag goed konden benutten om te oefenen met veelvoorkomende praktijksituaties. Uiteindelijk hebben we de meeste tijd gestoken in de confronterende gespreksvoering en minder in het slechtnieuwsgesprek, maar ook daarvoor kregen we een aantal nuttige aanwijzingen.”

    B. Koch - Stichting Jados- Confronterende gesprekken voeren
    Beoordeling 8.8
  • “Heel erg leerzaam en een toegevoegde waarde voor je werk als professional.”

    S. den Hartog- Confronterende gesprekken voeren
    Beoordeling 7.6
  • “Een prima training gehad die aansloot bij de behoefte van mij als deelnemer. Op een rustige goed bereikbare plek is door een deskundige trainer de lesstof behandeld. Daarbij wordt op interactieve wijze geschakeld om aan de behoefte van de deelnemer te voldoen.”

    R. van de Wal, Gemeente Den Haag Ambulancezorg GGD Haaglanden- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.6
  • "Een leerzame en dynamische training op maat."

    - Motiverende gespreksvoering
  • “Een training van zeer toegevoegde waarde! Ik kan nu na een sollicitatiegesprek volmondig en tevreden mijn oordeel beamen in plaats van met een onderbuikgevoel..”

    A. Kalidin, NUON- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
    Beoordeling 8.9
  • “Deze training was erg leerzaam. De communicatielijnen met Learnit zijn erg kort, prima.”

    P. Wolf, ABN Amro Bank Verzekeringen- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.0
  • “De inhoud van de training heb ik als zeer goed ervaren. De docent heeft alle casussen aan de orde gesteld en is op iedere casus afzonderlijk ingegaan. De feedback die gegeven werd is als zeer positief ontvangen.”

    J. Schuurman, FM Laaglanden- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.1
  • “Training wordt zoveel mogelijk om maat gegeven en praktisch gemaakt met veel rollenspellen. Ik kon er direct mee aan de slag!”

    E. van de Wijn, Hoteschool Amersfoort- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.8
  • “Ik had geen ervaring met gesprekken voeren, door deze training heb ik hier wel meer inzichten in gekregen. Is een goede training.”

    M. van Gammeren - Vandoren B.V.- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 9.4
  • “Ik vond het een fijne les, leerzaam en in een goed tempo. Er werd voldoende aandacht besteed aan de onderwerpen die wij gevraagd hadden, er werd ook de tijd voor genomen. Ook fijn was de trainer, die in alle rust zijn uitleg gaf over de onderwerpen die wij wilde bespreken. Bedankt Marco Schmidt Werkbegeleider Re-integratie”

    Marco Schmidt, DZB Leiden- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.9
  • “Je leert op een hele leuke ontspannen manier om te gaan met gespreksvormen. Er wordt behoorlijk veel geoefend met de vele soorten gesprekken die er zijn. Omdat de oefeningen gefilmd worden, krijg je een goed beeld van wat er goed gaat en wat er minder goed gaat wanneer het later weer in beeld gebracht wordt.”

    C. Koorevaar, Du Pont de Nemours- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.6
  • “Ik had mij in eerste instantie aangemeld voor een andere training (Interviewtechnieken). Tijdens een gesprek met Learnit Training bleek deze training ook goed aan te sluiten bij mijn wensen. Dat hadden ze goed ingeschat. We waren met een kleine groep en daardoor kon de training heel erg naar onze leerdoelen gemaakt worden. De trainer was heel flexibel, ze bewoog mee met onze antwoorden op vragen. Je voelde dat ze je wilde helpen om verder te komen. Naar mijn idee heeft ze heel veel kennis en deskundigheid. Ik heb van haar genoten, ze heeft me geïnspireerd.”

    A. Wösten, Stichting Icare- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 10.0
  • “Zeer leerzame training die op de praktijk en eigen situatie is afgestemd.”

    M. Gerritse, Stichting Bejaardenzorg- Gesprekstechnieken (vervolgtraining)
    Beoordeling 9.6
  • “Een nuttige training waarbij de enthousiaste en deskundige trainer de theorie en praktijk goed weet te combineren.”

    L.P. Hofstra, Universiteit Utrecht- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.5
  • “De training heeft mij inzicht gegeven in waarom ik gesprekken voer zoals ik ze voer en wat ik kan doen om deze patronen te doorbreken en welke technieken ik vervolgens kan inzetten om een betere gesprekspartner te worden.”

    J. Meijer- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.6
  • “Tijdens de training is aandacht voor ieders persoonlijke praktijkvoorbeelden, waardoor je écht wat aan de cursus hebt.”

    I. de Bruin - Gemeente Amsterdam- Gesprekken voeren
    Beoordeling 9.0
  • “De training behandelt een uitgebreide hoeveelheid theorie zonder dat het saai wordt! Praktische voorbeelden en ervaringen van anderen dagen je uit om het geleerde meteen in de praktijk te brengen. Na het volgen van deze training ben je een beter uitgeruste en meer bewuste gesprekspartner en zijn je adviesvaardigheden weer up to date.”

    I. van Riet, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) FMHaaglanden- Advies- en gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.8
  • “Ik heb de training als waardevol ervaren en heb binnen dit onderwerp kunnen werken aan persoonlijke leerdoelen. Het was fijn om hier van begin tot eind mee bezig te zijn. Ook de trainer was hier erg scherp op en kon mooi theorie en praktijk met elkaar koppelen. Het oefenen met de training actrice was erg waardevol door de informatie uit de training om te zetten in een gesprek en direct tips een feedback te krijgen vanuit de groep.”

    W. Sedney - Stichting Jados- Confronterende gesprekken voeren
    Beoordeling 8.2
  • “De Learni- training heeft mij vooral bewust gemaakt van de verschillen tussen goede en minder goede manieren van communicatie en hoe dit leidt tot gedragsverandering. Dit heeft een positieve invloed en gevolg op klantvriendelijkheid, service naar anderen en uiteindelijk tot algehele samenwerking en relatieverbetering.”

    M.J.H. van de Wetering, Advaita Yogacentrum- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.4
  • “Heel interessant en leerzaam, ondanks dat de stof van bepaalde onderwerpen al bekend was. Iedere trainer komt weer met nieuwe en andere tips en handvatten. Goede afwisseling van theorie en oefeningen. Veel persoonlijke aandacht, door de kleine groepssamenstelling. Professioneel opgezet; goed voorbereid, prettig intakegesprek vooraf en handig naslagwerk. Ik heb veel kennis opgedaan. Ik ben er volop mee bezig en pas het dagelijks toe. Leuk!”

    J. Versluys, Mooiland- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.2
  • “Leerzaam, interessant.”

    J. van Oosten, Zorg en Zekerheid- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.2
  • “Erg leuke training, zeer leerzaam. Ik had een geluk om in een leuke groep te komen, dat scheelt wel.”

    E. Lammertink, Vestia- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.8
  • “Een nuttige training waarbij de enthousiaste en deskundige trainer de theorie en praktijk goed weet te combineren.”

    L.P. Hofstra, Universiteit Utrecht- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.5
  • “De tips en trucs die je krijgt met deze training zijn zeer toepasbaar op de dagelijkse gang van zaken. Het is goed om je op deze manier weer even op scherp te zetten.”

    S. Kortekaas, Beter:- Verzuimbegeleiding: Verzuimgesprekken voeren
    Beoordeling 7.7
  • “Dit is echt een training op maat. Van tevoren spreek je direct met de trainer. Zo leer je de trainer van tevoren kennen en worden jouw doelen besproken. Deze doelen worden tijdens de training besproken. Het is een interactieve training. De stof wordt opgebouwd, zodat je aan het eind van de dag naar huis gaat met het gevoel dat je echt iets geleerd hebt. Zeker een aanrader.”

    M. Luiten, Kinderopvang 't Goudvisje- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 8.6
  • “Een to the point training waarbij heel goed aansluitiing werd gemaakt bij de verschillen tussen de deelnemers wat betreft het voeren van gesprekken. Elke deelnemer haalde zijn eigen inzichten en leerdoelen, waarbij het delen van de inzichten ook interssant bleken voor een ieder. Een sterk punt vond ik het gebruik van modellen, waarbij de deelnemers werd gevraagd de inhoud te leveren. Dit werkte veel beter dan het presenteren van een model met de vaak abstracte begrippen, die daarna moeten beklijven en dan vervolgens in een oefening in de praktijk moeten worden gebracht/vertaald.”

    R. Stap, Hoogheemraadschap van Rijnland- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.0
  • “De training is absoluut aan te raden. Van te voren kun je jouw leerdoelen doorgeven tijdens kort telefonisch contact met de trainer. Al jouw doelen worden vervolgens behandeld. De trainer geeft op een hele leuke manier les, structuur zonder dat het op een bepaalde manier teveel wordt opgelegd. Inbreng van deelnemers wordt zeer gewaardeerd. Presenteren voor de camera lijkt in eerste instantie eng, maar het is erg leerzaam en uiteindelijk ook heel leuk. Naast zeer leerzaam en goed toepasbaar, heb ik de dagen ook heel gezellig gevonden. Jammer dat het voorbij is. Gelukkig heb ik mijn lesmateriaal met aantekeningen nog en zitten de belangrijke zaken nog goed in mijn hoofd.”

    G.T. Huitema, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK)- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.4
  • “Deze training is een aanrader als je eigen communicatiestijl wilt onderzoeken en verbeteren.”

    L. Bitanga - Gemeente Amsterdam- Gesprekken voeren verdieping
    Beoordeling 9.0
  • “Professionele, toegankelijke trainers, waardevolle, leerzame inhoud en concrete, praktijkgerichte voorbeelden.”

    J. Hartmann- Gratis webinar Sollicitatiegesprekken: succesvol solliciteren
    Beoordeling 9.0
  • “Een interessante leerzame training, waarbij ik veel tips heb gekregen. Ik ga deze tips zeker proberen toe te passen.”

    C.J. van der Tak, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK)- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.8
  • “De training is leuk en leerzaam, waarbij het gebruik van videoanalyse bij de rollenspellen zeker een toegevoegde waarde is. De stof was deels nieuw en deels bekend voor mij, maar desondanks was het ook voor het reeds bekende deel goed om e.e.a. weer eens op te frissen.”

    J. Bakker, Topa- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
    Beoordeling 8.0
  • “Deze training is breed toepasbaar in zowel het werk als privé. Doe hem samen met een aantal collega's, zodat je op elkaar kunt oefenen. Het is meteen een handige manier om de sfeer in je team te verbeteren en/of om begrip voor elkaar te kwaken. Voorwaarde is wel dat je je open en kwetsbaar durft op te stellen.”

    H.J. van Tellegen, Gemeente Bunschoten- Gesprekstechnieken (vervolgtraining)
    Beoordeling 8.8
  • “Zeer ervaren trainer en uitstekende organisatie.”

    D. Aben, GGD Brabant-Zuidoost- POP-gesprekken
    Beoordeling 9.0
  • “Iedereen denkt wel dat hij/zij vragen kan stellen. Maar niemand weet precies de theorie daarachter. Waarom is het belangrijk om dingen te vragen, op welke manier doe je dat en wat zijn de juiste vragen om te stellen zodat je zo snel mogelijk tot het antwoord komt.”

    J. van Hoof, ALLSAFE Group- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 8.0
  • “Volop aandacht en ruimte om (van elkaar) te leren en nieuwe inzichten te krijgen. Heel fijn om met voldoende handvatten na afloop van de training weer naar huis te gaan.”

    A. Nijboer, Gemeente Ooststellingwerf- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.0
  • “Goede training om je vaardigheden op te halen. Je kan met de trainingsacteur prima afspreken wat je wilt bereiken en waar jouw hekelpunten zitten om dit te proberen te verbeteren. Geen enkel moment gehad van een "gemaakt" gesprek waar ik toch heel bang voor was.”

    D. van Wijk - RDW- Regie houden in lastige gesprekken 1
    Beoordeling 8.4

Learnit reviews

Bekijk alle trainingen