Referenties
De cursus Conflicthantering is beoordeeld met
een gemiddelde van 8.5.
“Zeer leerzame training!”
- Beoordeling: 9.0
A. Gün, Mooiland
- Conflicthantering
“Deze training geeft je een goed beeld van de verschillende aspecten van conflicten en waar aangrijpingspunten zijn om met conflicten om te gaan. Juist voor mensen die conflicten willen voorkomen is dit een heel nuttige training.”
- Beoordeling: 9.6
E. Ploum, Gemeente Oostgelre
- Conflicthantering
“Ik heb nieuwe inzichten en technieken geleerd, ben blij verrast door het maatwerk wat door Learnit is aangeboden. De docente heeft in dit geval uitstekend maatwerk geleverd!”
- Beoordeling: 7.7
K. Versterre, Waternet
- Conflicthantering
“De training voldeed op alle punten ruimschoots aan mijn verwachtingen. De lesstof is interessant en werd ook duidelijk gebracht. De trainer staat ruim boven de stof en kan het goed overbrengen, daar waar je het niet begrijpt legt ze het duidelijk uit. De manier van videoanalyse in combinatie met feedback heb ik als zeer prettig ervaren.”
- Beoordeling: 8.8
A. Schipper, Verhoeven Zeewolde
- Conflicthantering
“Het was een kleine groep, maar dat was juist goed! Daardoor veel indiviuele aandacht voor de vragen van cursisten. De trainer was deskundig en ging in op de praktijk. Lesmateriaal (theorie) werd ondersteunend ingezet (zelf grotendeels thuis doorgenomen), wat ik prima vond. De trainer ging diep in op de vraagstelling aan de hand van duidelijke voorbeelden en uitwerkingen.”
- Beoordeling: 9.0
N. Houben, Volvo Cars
- Conflicthantering
“Learnit is een leuke organisatie met een diversiteit aan trainingen. Ze hebben leuke, positieve en enthousiaste trainers. Geen standaard training met presentatie, veel ruimte voor eigen inbreng, hier spelen trainers goed op in. Dit stimuleert en hierdoor blijf je alert.”
- Beoordeling: 8.4
A. Berkhof, Brocacef Zorglogistiek
- Conflicthantering
“De trainer heeft goed naar onze persoonlijke doelstelingen geluisterd en is heeft hier voor elke cursist de lesinhoud op aangepast. De trainer was duidelijk, kon de stof goed inzichtelijk maken en durfde in haar professionaliteit ook persoonlijke voorbeelden te gebruiken. Ze creëerde een veilige omgeving en een sfeer waar binnen de cursisten goed samen konden werken. Ik heb duidelijke communicatie vanuit Learnit mogen ervaren. Prettig dat er van te voren telefonisch contact is geweest. Het materiaal was goed verzorgd.”
- Beoordeling: 8.2
M. Simons, Politie Zwolle-Oost
- Conflicthantering
“Zelden zo een goed verzorgde training gevolgd tot in de puntjes verzorgd, met uitstekende trainers. Mocht ik er in de toekomst nog een training volgen dan weet ik in ieder geval dat het goed zit.”
- Beoordeling: 8.2
A. Klappe, Cofely
- Conflicthantering
“Inhoud was helemaal afgestemd op onze behoeften en voorbeelden die we hebben aangedragen. Het was een duidelijke structuur die werd aangebracht hoe de dagen zouden verlopen en we hebben alles aan bod kunnen laten komen. Daar is alle tijd en aandacht aan besteed, dat was zeer positief. Het lesmateriaal was erg goed. We hebben een cursusmap ontvangen en een boek over conflichthantering. We hebben veel cases kunnen bespreken: ik vond het een afwisselend programma en zeer leerzaam.”
- Beoordeling: 8.6
M. Enkelschot- van Diermen, Nederlands Kanker Instituut
- Conflicthantering
“Fijn meedenkend bedrijf. Training was aangepast op onze wensen, wat erg fijn was en daardoor beter toe te passen in dagelijks leven. TOP!”
- Beoordeling: 8.3
L. Braaf, Antoni van Leeuwenhoek-Nederlands Kanker Instituut
- Conflicthantering
“Wat mij in het bijzonder aansprak aan de training was/is de persoonlijke benadering, wat voor mij een gelijk een basis van vertrouwen gaf. Het herkennen van praktijksituaties en wat je als volger van de training een gehoord en motiverend gevoel geeft. Het klantcontact heb ik ook als zeer prettig ervaren.”
- Beoordeling: 8.2
H. van Nieulande, Trema Welzijn
- Conflicthantering
“Een aanrader, deze kan je dagelijks gebruiken, thuis, werk, waar dan ook.”
- Beoordeling: 9.1
S. Vermeulen, Robert Bosch S.A.
- Conflicthantering