Referenties
De cursus Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen is beoordeeld met
een gemiddelde van 8.5.
“Compleet, kort, bondig, snel, interactief en volledig. Goede keuze om deze praktijkgerichte training te volgen. Mijn team zal zeker zaken die aan bod zijn gekomen toepassen in de praktijk.”
- Beoordeling: 8.0
R. van Vliet, KLOK Containers
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Zeer bevlogen en ervaren, gediplomeerde trainer. Waardoor het onderste uit de kan is gehaald wat betreft de training. Over het algemeen zeer professionele club en goede communicatie vooraf.”
- Beoordeling: 8.0
Pieter de Leth, EBPI
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Leuke, interessante training! Op een leuke locatie in Utrecht centrum, waarbij lunch en ruimte goed geregeld is. Goede docent die inspeelt op ieders behoefte en leermomenten. Heb een goede opfriscursus gehad met enkele handige tips en tricks die ik zeker mee neem in de gesprekken die ik vanaf nu ga voeren!”
- Beoordeling: 8.8
J. Bastiaans, SchaalX B.V.
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“De training werving en selectie is echt een aanrader. Je leert om via de STAR methode veel meer informatie uit je sollicitant te krijgen die hij normaal niet zou geven omdat sollicitanten vaak antwoord geven op standaard vragen die je ook graag wil horen. De kunst is om hem situaties voor te leggen en daarop door te vragen waardoor je een veel beter eerlijker beeld van je sollicitant krijgt. Geweldige tips en trucs.”
- Beoordeling: 10.0
I. van Otterdijk, Koat B.V.
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Zeer praktisch toepasbare training met oefeningen en de STAR-methode wat ook zeer bruikbaar is.”
- Beoordeling: 7.4
J.S.M. Peters, Delba Special CarbideP Products B.V.
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Een leuke training waar ik veel van heb geleerd. De STAR methode is mij dankzij de training nu duidelijk. Kortom ik heb hier veel aan gehad.”
- Beoordeling: 7.7
K.P.J.H. Rutte, PWC
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Een training van zeer toegevoegde waarde! Ik kan nu na een sollicitatiegesprek volmondig en tevreden mijn oordeel beamen in plaats van met een onderbuikgevoel..”
- Beoordeling: 8.9
A. Kalidin, NUON
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Duidelijke training. Leuk dat eerste dag heel concreet was en de tweede dag meer de diepte in ging, om zo de techniek doelgericht toe te passen is.”
- Beoordeling: 9.0
I. Hagedoorn, Peak-IT
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Heldere informatie, veel toepasbare tips en adviezen meegekregen. Het was een leerzame dag.”
- Beoordeling: 8.1
Jorick Merx, SchaalX B.V.
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Hele praktische training waarbij je de tips en verbeteringen direct in de praktijk kunt toepassen.”
- Beoordeling: 9.3
K. van de Vossenberg, Oostendorp Autogroep B.V.
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Goede en bruikbare training met heel sympathieke trainer!”
- Beoordeling: 8.0
V.P.S.E. Langereis, Maison de Bonneterie
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Een must voor een effectief competentiegericht interview!”
- Beoordeling: 8.9
E. van Herwijnen, Viroclinics
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Ik had mij in eerste instantie aangemeld voor een andere training (Interviewtechnieken). Tijdens een gesprek met Learnit Training bleek deze training ook goed aan te sluiten bij mijn wensen. Dat hadden ze goed ingeschat. We waren met een kleine groep en daardoor kon de training heel erg naar onze leerdoelen gemaakt worden. De trainer was heel flexibel, ze bewoog mee met onze antwoorden op vragen. Je voelde dat ze je wilde helpen om verder te komen. Naar mijn idee heeft ze heel veel kennis en deskundigheid. Ik heb van haar genoten, ze heeft me geïnspireerd.”
- Beoordeling: 10.0
A. Wösten, Stichting Icare
- Gesprekstechnieken
“De training was heel goed te doen. In twee dagen zijn heel veel items aan bod gekomen, waarbij rekening is gehouden met de behoeften van de groep. Doordat er sprake was van een kleine groep kwam iedereen heel goed aan bod. Superenthousiaste, inspirerende en ook heel veelzijdige trainer. Goede mix tussen theorie en oefeningen. Ze kan goed uitleggen en maakt goed gebruik van aansprekende voorbeelden. Alle beschikbare mogelijkheden werden ingezet (de kamer was volgehangen met sheets). Ze is handig met video en gebruikt dit op overtuigende wijze om de deelnemers een spiegel voor te houden.”
- Beoordeling: 9.2
K. van Wieren
- Gesprekstechnieken
“De Learni- training heeft mij vooral bewust gemaakt van de verschillen tussen goede en minder goede manieren van communicatie en hoe dit leidt tot gedragsverandering. Dit heeft een positieve invloed en gevolg op klantvriendelijkheid, service naar anderen en uiteindelijk tot algehele samenwerking en relatieverbetering.”
- Beoordeling: 7.4
M.J.H. van de Wetering, Advaita Yogacentrum
- Gesprekstechnieken
"Heel nuttig voor iedereen in privé en werksituaties, overal bruikbaar in elk gesprek voor de rest van je leven!"
- Gesprekstechnieken en beïnvloeden
“Hele praktische training waarbij je de tips en verbeteringen direct in de praktijk kunt toepassen.”
- Beoordeling: 9.3
K. van de Vossenberg, Oostendorp Autogroep B.V.
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Een leuke training waar ik veel van heb geleerd. De STAR methode is mij dankzij de training nu duidelijk. Kortom ik heb hier veel aan gehad.”
- Beoordeling: 7.7
K.P.J.H. Rutte, PWC
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“Het doel waar ik voor kwam, werd voldoende besproken. Ik heb veel mee kunnen nemen door tips die gegeven zijn. De trainer heeft alles nauwkeurig uit geleged. Verbeterpunten aangesproken enz. Ze heeft het zeer goed gedaan!”
- Beoordeling: 9.2
S. Kip, Bosch Scharnieren
- Slechtnieuwsgesprekken voeren
“Aanvankelijk wist ik niet zo goed wat ik kon verwachten bij de training gesprekstechnieken, het is een breed begrip. Door de eigen in te brengen input, het telefonisch en mail contact met de trainer voor aanvang en de theorie vanuit de trainer zijn het twee hele leerzame, productieve trainingsdagen geworden.”
- Beoordeling: 8.7
Simone van der Kooij, Koetsveldschool
- Gesprekstechnieken
“Professioneel en klantgericht!”
- Beoordeling: 8.2
A. de Zwart, Hoi Pippeloi
- Gesprekstechnieken
“De trainer was in deze kleine setting de beste trainer die ik ooit heb meegemaakt! Ze voelde perfect aan waar we heen wilden en had een ontzettend grote parate kennis op het gebied van gespreksvoering, welke zij richting de cursisten erg goed kon doseren!”
- Beoordeling: 7.9
L. Gelauff, MTEE
- POP-gesprekken
“In korte tijd krijg je een goed beeld van wat je zelf prima kunt toepassen in gesprekken met bewoners of instanties. De trainer wordt op een "speelse" manier gebracht en blijft boeiend. Werken met acteur(s) geeft een nog beter inzicht.”
- Beoordeling: 8.8
L. Stokroos, Woonstad Rotterdam
- Gesprekstechnieken
“Professioneel en klantgericht!”
- Beoordeling: 8.2
A. de Zwart, Hoi Pippeloi
- Gesprekstechnieken
“Een leerzame training, waarbij heel veel ruimte is voor feedback, vragen en brainstorm. De trainer bracht de onderwerpen duidelijk naar voren op een ongedwongen manier, wat erg prettig was. Zij liet ook veel ruimte voor het behandelen van vragen.”
- Beoordeling: 10.0
A. Dincer, Politie Limburg-Zuid
- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
"De cursus kan je een indruk geven over hoe je bepaalde gesprekken kan voeren wat in ons werk veel voorkomt...dus erg veel aan gehad"
- Gesprekstechnieken en beïnvloeden
“Training zat goed in elkaar, veel van opgestoken. Je kon goed merken dat de trainer een expert is op dit vakgebied én daarbuiten. We hebben ook een aantal zaken (kort) behandeld wat niet direct met de eigenlijke training te maken had. Het (intake) gesprek vooraf vond ik verrassend. Ik heb gemerkt dat je hierdoor de training meteen goed kunt aanvangen.”
- Beoordeling: 8.2
A. Goldewijk, Holanda B.V.
- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
“De trainer gaf de groep het nodige vertrouwen, waardoor er binnen afzienbare tijd een 'open' gesprek/discussie plaatsvond, iedereen kon zijn verhaal kwijt. Hierdoor ontstond er een training die de juiste snaar raakte.”
- Beoordeling: 8.0
J. Mesu, Stet Holland B.V.
- Relatiebeheer: lastige gesprekken voeren
“Het is een uitstekende training met veel praktijkopdrachten. Je krijgt veel handvatten mee hoe je een gesprek zo goed mogelijk kunt sturen.”
- Beoordeling: 10.0
H. vom Hofe, PCBO
- Gesprekstechnieken
“Zeer doordachte training. Theorie, zelf toepassen, rollenspel (welke elementen wel/niet), opnieuw rollenspel. Zodat alle facetten d.m.v. herhaling aan bod kwamen. Training is herhaling. De trainer was erg prettig in sfeer en had een perfecte deskundigheid.”
- Beoordeling: 10.0
H. Hofland, P-Services HR Group
- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
“Het is een training die op maat gesneden is en zeer toepasbaar op de praktijk!”
- Beoordeling: 8.4
D. Kolstee, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) FMHaaglanden
- Gesprekstechnieken
“Zeer leerzaam!”
- Beoordeling: 8.4
Christel Ockhuijsen, Eyescan oogzorgkliniek Visie
- Gesprekstechnieken
“Kleinschalige training met veel persoonlijke aandacht, waardoor goed afgestemd op ieders leerbehoefte. Deze training biedt een mooie combinatie van theorie die direct in de praktijk kan worden gebracht en zodanig ook goed naderhand nog in de praktijk te brengen is.”
- Beoordeling: 8.8
A. Haasjes, Babbage Company
- Selectiegesprekken met STAR
"Het is een op de praktijk toepasbare cursus, waarvan je veel opsteekt op het gebied van communicatie. Je krijgt een nieuwe blik op je eigen rol daarin."
- Gesprekstechnieken en beïnvloeden
“Zeer bevlogen en ervaren, gediplomeerde trainer. Waardoor het onderste uit de kan is gehaald wat betreft de training. Over het algemeen zeer professionele club en goede communicatie vooraf.”
- Beoordeling: 8.0
Pieter de Leth, EBPI
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
“De Roos van Leary, heel erg nuttig! Als je dat begrijpt, is communiceren een stuk makkelijker.”
- Beoordeling: 9.2
S.J.G. Bieman, Gemeente Alkmaar
- Gesprekstechnieken
“Ik had mij in eerste instantie aangemeld voor een andere training (Interviewtechnieken). Tijdens een gesprek met Learnit Training bleek deze training ook goed aan te sluiten bij mijn wensen. Dat hadden ze goed ingeschat. We waren met een kleine groep en daardoor kon de training heel erg naar onze leerdoelen gemaakt worden. De trainer was heel flexibel, ze bewoog mee met onze antwoorden op vragen. Je voelde dat ze je wilde helpen om verder te komen. Naar mijn idee heeft ze heel veel kennis en deskundigheid. Ik heb van haar genoten, ze heeft me geïnspireerd.”
- Beoordeling: 10.0
A. Wösten, Stichting Icare
- Gesprekstechnieken
“De tips en trucs die je krijgt met deze training zijn zeer toepasbaar op de dagelijkse gang van zaken. Het is goed om je op deze manier weer even op scherp te zetten.”
- Beoordeling: 7.7
S. Kortekaas, Beter:
- Verzuimbegeleiding: Verzuimgesprekken voeren
“Goede, duidelijke training waarbij ik veel dingen heb geleerd die ik zeker kan toepassen in de praktijk!”
- Beoordeling: 8.8
J. Wismans, Hendrik Pierson College
- Gesprekstechnieken
“Praktijkgerichte training, waarbij het communicatieniveau een treedje hoger wordt getild!”
- Beoordeling: 7.2
G. IJsseldijk, Pactum
- Selectiegesprekken met STAR
"Ik heb veel gehad aan de training! Ik heb nu het gevoel dat ik ieder gesprek wel aan durf te gaan, al zal je je hele leven wel blijven leren. Zeker een aanrader!"
- Gesprekstechnieken en beïnvloeden
“Zonder ervaring stapte ik in deze training. Binnen twee dagen had ik meerdere gesprekken gevoerd en leerde ik, net zo belangrijk, wat de achterliggende gedachte was achter de houding die ik aan nam en de vragen die ik stelde. Door de persoonlijke benadering heb ik mijn eigen leerdoelen kenbaar kunnen maken en kunnen behalen! Leerzaam, persoonlijk en leuk!”
- Beoordeling: 8.6
B.P. van der Leij, Trius
- Werving en selectie: gespreks- interviewtechnieken
“Zeer leerzame training die op de praktijk en eigen situatie is afgestemd.”
- Beoordeling: 9.6
M. Gerritse, Stichting Bejaardenzorg
- Gesprekstechnieken (vervolgtraining)
“De training heeft een goede balans tussen theorie en praktische haalbaarheid van gestelde doelen. Belangrijk was de sfeer, waardoor de deelnemers een goede inzet toonden voor de gesprekstechnieken en prima resultaten uit elkaar wisten te halen. De cursustijd vloog dan ook om. Geslaagde training.”
- Beoordeling: 7.4
A. Jager, Gemeente Kampen
- Gesprekstechnieken
“Duidelijke training. Leuk dat eerste dag heel concreet was en de tweede dag meer de diepte in ging, om zo de techniek doelgericht toe te passen is.”
- Beoordeling: 9.0
I. Hagedoorn, Peak-IT
- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
"Loop je als persoon tegen dingen aan op het gebeid van communicatie ? Daarnaast, wil je jezelf daar beter in ontwikkelen, zodat je je krachtiger gaat voelen in situaties ? Dan is de training gesprekstechnieken de juiste. Je leert omgaan met situaties die lastig voor je zijn en krijgt nieuwe inzichten hoe je het beste kunt communiceren. Het heeft mijzelf veel nieuwe en goede inzichten gegeven."
- Gesprekstechnieken
“Erg leuke training, zeer leerzaam. Ik had een geluk om in een leuke groep te komen, dat scheelt wel.”
- Beoordeling: 7.8
E. Lammertink, Vestia
- Gesprekstechnieken
"Een aanrader voor iedereen."
- Gesprekstechnieken
“De inhoud van de training heb ik als zeer goed ervaren. De docent heeft alle casussen aan de orde gesteld en is op iedere casus afzonderlijk ingegaan. De feedback die gegeven werd is als zeer positief ontvangen.”
- Beoordeling: 8.1
J. Schuurman, FM Laaglanden
- Advies- en gesprekstechnieken
“Zeer ervaren trainer en uitstekende organisatie.”
- Beoordeling: 9.0
D. Aben, GGD Brabant-Zuidoost
- POP-gesprekken